Instagram-álom linképítés nélkül
Rengeteg fiatal sportoló, személyi edző vagy jóga oktató él meg – nem is akárhogyan – abból, hogy néhány naponta feltölt egy képet vagy videót Instagramra vagy YouTube-ra, s ha biztosra akar menni akkor Twitteren és Facebookon is megosztja az új információt.
A rajongók pedig rohannak az általa ajánlott online áruházba, hiszen csak az ő outfitjében lehetnek igazi jógik, akrobaták vagy hobbi sportolók..
Viszont nem mindenki kezdi az életet az óceánparton egy napsütéses házban, ahol Instagram-barát felvételeket tud készíteni – mert az interneten szinte minden a kinézetről szól.
Ez azért fontos, mert egy-egy promóció vagy poszt megszerkesztéséhez mindenképpen szükség van profi kezekre, hiszen az esztétika nagyon nagy szerepet játszik abban, hogy mely posztokon görgetnek túl a felhasználók s melyeken állnak meg, hogy megnézzék, akár lájkolják, vagy kommenteljék.
Privilégiumok nélkül csak linképítéssel megy
Tudják ezt a szakemberek a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnél is, nem véletlen emiatt, hogy nemcsak SEO és SEM ügynökök ülnek a több évtizedes tapasztalattal rendelkező csapattagok között, hanem ügyes programozók és dizájnerek is.
A promóciós képek és videók témájától a színsémákon át egészen az adott hirdetés szövegezéséig, szinte mindent egyesével kell átvizsgálni, hogy pontosan olyan legyen a tartalom, amely elnyeri a célközönség tetszését.
Tehát a linképítés csak akkor kezdődhet el, ha már mögötte van értékes és a felhasználók számára hasznos tartalom. Egy 80. divat-bloggerre nem nagyon van szükség, ahogyan egy kézenállásokat tanító jógira sem, mert ezekből már Dunát lehet rekeszteni.
A linképítés emiatt csak akkor kezdődhet el, ha az adott cégnek olyan terméke vagy szolgáltatása van, mely egyedülálló a piacon, hiszen a hatalmas versenyben csak úgy lehet nyerni ha egyedi tartalmat próbálnak promótálni a SEM ügynökök a linképítés során.
Vigyázat az ígérgetős, számokkal kecsegtető ügynökségekkel!
Az a keresőmarketing ügynök, amelyik beígér 50.000 linket egy hónap alatt, az általában olyan oldalakra teszi ki őket, amiket szinte senki sem látogat, nemhogy a cég célközönsége. Emiatt nem győzik eleget hangsúlyozni a SEO-SEM ügynökök a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnél, hogy nem a linkek száma a lényeg, hanem az, hogy az adott oldal, ahova kikerül, az mennyire releváns, s mekkora forgalma van egy nap.
Jelen bejegyzésünk címéből kiindulva emiatt csak úgy lehet sportot űzni a linképítésből, ha a SEM ügynökségnek rengeteg nívós weboldal vagy blog tulajdonossal van jól gyümölcsöző üzleti kapcsolata. Ez eredményezi azt, hogy a linképítés során olyan helyekre kerülnek ki a backlinkek, amelyek nemcsak relevánsak az adott oldalhoz és a céghez, hanem rengeteg aktív felhasználóval rendelkeznek, akikből potenciális vásárlók lehetnek később.
Ne bízza a véletlenre a linképítést, hiszen ez a visszájára is elsülhet. Senki sem szeretne egy olyan oldalról backlinket kapni, amely nemcsak témában tér el a cég tevékenységi körétől, de akár morális kérdésekben is más etikai kódexet követ.
A jó partneri kapcsolatok kialakítása pedig nemcsak időigényes, de gyakran a szerencsén is múlik. Bízza profikra a linképítést, s kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tanácsát, hogy a több száz semmit sem érő link helyett csak nívós oldalakról érkező backlinkek segítsék cége online népszerűsítését.