Golf: a Gillette csökkenti Woods szerepét a reklámkampányaiban

Vágólapra másolva!
2009.12.12. 21:01
Címkék
Napok óta nagy kérdés az Egyesült Államokban, hogy a világ legjobban kereső sportolója, a magánéletbeli válságba kerülő Tiger Woods mellett kitartanak-e azok a cégek, amelyek reklámarcként szerepeltették a világ első számú golfozóját.

Az első dominó eldőlt: a Procter & Gamble cégcsoportba tartozó Gillette bejelentette, hogy jelentősen csökkenti Woods megjelenését a márka reklámkampányaiban.

„Ahogy Tiger egy kicsit visszavonul a nyilvánosságtól, mi is támogatjuk ezt az elhatározását azzal, hogy csökkentjük szerepét marketingakcióinkban” – fogalmaz igen diszkréten és diplomatikusan a cég által kiadott közlemény.

Woods szinte minden szponzora tanakodik egyébként a hogyan továbbról. A golfozóval (is) népszerűsíti termékeit – a teljesség igénye nélkül – a Nike, a Pepsi-csoport, az Electronic Arts, a Tag Heuer és a Louis Vuitton is. 

A golfozó magyar idő szerint éjjel a honlapján publikált közleményben először vallotta be nyilvánosan, hogy megcsalta a feleségét, és bejelentette ideiglenes visszavonulását.

Közben a golfozó felesége, a svéd exmodell Elin Nordegren Stockholmban vett házat, és a közeljövőben odaköltözik két gyermekükkel.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik