Kiss Pál csapata a sátorból a boxutcáig vezető úton még az autón dolgozott, ugyanis cserélték a gázpedál szenzorát. Minden hiába, ismét előjött ugyanaz a probléma, a kijavítása pedig annyi ideig tartott, hogy közben lezárták a boxutcát, így Tominak onnan kellett rajtolnia. Ennek következtében sem a felvezetőt, sem a kivezető kört nem tudta kihasználni a gumik felmelegítésére.
Ezután bravúros versenyzést láthattunk tőle, folyamatosan áttört az előtte autózó bolyokon, így sikerült a 13. helyre feljönnie. Ezután próbálta utolérni a Vainio, Christensen, Williamson, Stockinger csoportot, azonban négy körrel a vége előtt az autó olaj- és a vízhőfoka olyannyira felment – valószínűleg a sok szélárnyékban autózástól –, hogy a motor elkezdett gyengülni, ezért nem tudott velük harcolni. A szélárnyékból a magyar versenyző kénytelen volt kicsit kiállni, és szabad levegőn autózni, hogy hűljön a motor. Amikor javult a helyzet, újra utolérte őket, a hőfok ismét felment, de lendületből megelőzte Stockingert, a kör végére megint kritikus olaj- és vízhőmérséklettel autózott, de leintették a futamot. Kiss Pál a 12. helyen ért célba.
Kiss végül egy futamgyőzelemmel és 11 ponttal zárta első GP3-as idényét, amelyben a finn Valtteri Bottas lett a bajnok.
„Úgy gondolom, hogy a boxutcából indulva ez jó eredménynek számít. Hiába lett volna jobb rajtpozícióm, a pedálprobléma miatt mindenképpen innen indultam volna. Azt sajnálom, hogy ezen a hétvégén az első szabadedzéstől kezdve végre jó formában voltam, még úgy is, hogy voltak technikai problémák. Az autó most nagyon jó volt beállítva, és sikerült is gyorsan mennem” – nyilatkozta a verseny után.
A pilótákra vár még három hivatalos teszt ebben az évben. Október 25-26-án Barcelonában, november 23-24-én Valenciában, végül december 1-2-án Jerezben.