
Olvassa a Nemzeti Sportot digitális formában.
Közepesen felhős
Hétfői sportműsor: egy-egy olasz és spanyol bajnoki
Meglehetősen szűkös a hétfői sportkínálat: a labdarúgó NB II 21. fordulójában a Szeged a Győri ETO-t fogadja, az angol F...
Továbbra is téma, hogy helyes döntés született-e a múlt vasárnapi Belga Nagydíjon a hosszas várakozást, majd a futam lefújását illetően. A Formula–1 korábbi két nagy alakja, Gerhard Berger és Bernie Ecclestone is kifejtette a (nem túl pozitív) véleményét a döntéshozókról.
Korábbi Formula–1-es versenyzők fogalmaztak meg véleményt Sebastian Vettel bemutatkozásáról az Aston Martinnál: David Coulthard azt sem tartja kizártnak, hogy a német idény közben távozik, Damon Hill szerint rossz nézni azt, ami a négyszeres világbajnokkal történik, míg Gerhard Berger úgy érzi, a pilóta sosem bírta igazán a nyomást.
Sebastian Vettel Gerhard Berger Formula–1 F1 David Coulthard Damon Hill
Az előző idény is főként a Mercedes dominanciájáról szólt, ám Gerhard Berger, a korábbi versenyző és a csapatfőnök ennek ellenére nem gondolja úgy, hogy Lewis Hamilton autójával bárki világbajnok lehetett volna.
A Sebastian Vettel jövőjével kapcsolatos találgatások az egész eddigi idényt végigkísérték, a Toszkán Nagydíj előtt azonban biztossá vált, a német marad az F1-ben. A korábbi Formula–1-es versenyző, Gerhard Berger úgy véli, az Aston Martinnal történő együttműködés mindkét fél számára gyümölcsöző lesz, sőt, szerinte a csapat már idén is nyert volna, ha a német náluk van.
Sebastian Vettel Racing Point Gerhard Berger F1 F1 Aston Martin
Gerhard Berger szerint a Racing Point istálló lehet a négyszeres világbajnok német Sebastian Vettel jövője a Formula–1-ben.
A nehézségek ellenére hisz a Német Túraautó-bajnokság (DTM) jövőjében a sorozatot irányító Gerhard Berger.
Sebastian Vettel jövőjével kapcsolatban már sok találgatás látott napvilágot a gyengébb teljesítménye és a Ferrari nyeretlensége miatt a Formula–1 2019-es idényében. Legutóbb Gerhard Berger nyilatkozott úgy, nem lepődne meg, ha a német nemcsak a maranellóikaknak, hanem a „száguldó cirkusznak" is hátat fordítana.
Mick Schumacher az elmúlt hétvégén megnyerte az F3-as Európa-bajnokságot, 28 évvel azután, hogy édesapja német bajnok lett ugyanebben a kategóriában. A DTM-főnök Gerhard Berger szerint pedig nem csak külsőre hasonlít édesapjára a fiatal tehetség.
Gerhard Berger, a korábbi Formula–1-es versenyző és csapatfőnök beszélt aggályairól az autóversenyzés királykategóriáját illetően, és hozzátette: nem érti, hogy rajonghatnak még mindig ennyien ezért a sorozatért.
Több mint harminc éve állandó vendég hazánkban az egykori F1-es közönségkedvenc, Gerhard Berger. A DTM-et irányító osztrák most a Nagy futam miatt érkezett Budapestre, és már a magyar állampolgárság felvételén is elgondolkodott.
A május elsejei Nagy Futamon az F1-es pilóták közül ezúttal Max Verstappen rótta a köröket Budapest belvárosában. Az esemény utáni sajtótájékoztatón a Red Bull pilótája a mellette ülő Chase Careynek, a Formula–1 elnökének kifejtette, min változtatna az autókon a következő szezonra, hogy még izgalmasabbá váljanak a futamok. Erre a korábbi F1-es versenyzőnek, a jelenleg a DTM-ben szereplő Timo Glocknak is van egy remek ötlete. Baumgartner Zsolt mindeközben arról beszélt, miért nem szurkolhatunk a közeljövőben magyar pilótának a Formula–1-ben.
Az év végén lejár a Formula–1-es vb-címvédő, Lewis Hamilton szerződése a Mercedesnél, de az istálló vezetője, Toto Wolff szerint gyakorlatilag már csak néhány apró részlet tisztázása és a pilóta aláírása hiányzik az új megállapodáshoz. A négyszeres világbajnok versenyző további három évig, 2021 végéig marad a német csapatnál és évente valamivel több mint 60 millió dollár üti majd a markát.
Toto Wolff Mercedes Lewis Hamilton Gerhard Berger F1 Bahreini Nagydíj
A Formula–1-es Magyar Nagydíj után teszteli először a Force India csapat autóit Lucas Auer, a legendás Gerhard Berger unokaöccse.
Csaknem húsz év után tért vissza a MotoGP Ausztriába, így nem meglepő, hogy olyan illusztris vendégekkel is találkozhatunk, mint Gerhard Berger. Természetesen megragadtuk az alkalmat, és beszélgettünk vele.
Gerhard Berger korábbi Formula–1-es pilóta bízik a Red Bullban, szerinte sokra lehet még képes az osztrák csapat, de természetesen azt is tudja, hogy nehéz lesz legyőzniük a Mercedest. A német istálló nemcsak technikailag nagyon erős, de Berger szerint övék az egyik legerősebb pilótapáros is.
Gerhard Berger képviseli Nico Rosberget a Mercedesszel való szerződéshosszabbításról szóló tárgyalásokon.
A Nemzeti Sport keddi számából ajánljuk.
Tízezrek nézték meg Budapest belvárosában a Nagy Futam elnevezésű autó-, motorsport- és légi bemutatót.
A november elsejei Mexikói Nagydíj szervezői nyilvánosságra hozták a mexikóvárosi pálya hivatalos rajzát, amelyben a célegyenesre fordító kanyar Nigel Mansell nevét kapta meg. A döntés nem meglepő.
Bár tavaly óta elsősorban az Ayrton Senna, Alain Prost pároshoz szokták hasonlítani Lewis Hamiltont és Nico Rosberget, Gerhard Berger úgy véli, a Mercedes német pilótája inkább az ő szerepét tölti be az istállónál, mintsem Prostét.
Nico Rosberg Mercedes Lewis Hamilton Gerhard Berger F1 Ayrton Senna