Nagyon sűrű a programja

TÓTH ANITATÓTH ANITA
Vágólapra másolva!
2009.04.07. 01:58
Címkék

Sűrű a programja mostanában, de győzelmek övezik az útját. A Ferrari Challenge olasz nyitányán meglepte a riválisokat, majd itthon – már nem olyan nagy meglepetésre – diadalmaskodott az Eger-ralin, s nem pihenhet, hiszen a hétvégén már Portugáliában száguld, ismét a Ferrarival, majd jön a Miskolc-rali. Hogy bírja? Sűrű a programja mostanában, de győzelmek övezik az útját. A Ferrari Challenge olasz nyitányán meglepte a riválisokat, majd itthon – már nem olyan nagy meglepetésre – diadalmaskodott az Eger-ralin, s nem pihenhet, hiszen a hétvégén már Portugáliában száguld, ismét a Ferrarival, majd jön a Miskolc-rali. Hogy bírja?

A külső szemlélő számára talán mókuskeréknek tűnhet ez az egész, néha magam is kétségbeesem, de aztán mindig arra gondolok, hogy az autóversenyzés az életem, és most jut belőle bőven. A pályaautózás és a rali persze merőben más, egy-két dolgot át tudok menteni egyikből a másikba, de inkább csak az számít, hogy minden egyes hétvégével egyre több és több versenykilométer van a kezemben.

Meglepte, hogy bár jó néhány korábbi bajnok hiányzik a mezőnyből, a hét- végi Eger-rali az utóbbi évek egyik legszorosabb csatáját hozta?

Inkább az lepett meg, mennyire beletrafáltam, hogy így lesz. Nagyon meglepő volt, amikor Herczig Norbival és Érdi Tibivel tizedmásodpercre azonos időt autóztunk az egyik szakaszon, de az még jobban, hogy a huszonnyolc kilométeres szakaszon – amelyet elvileg arra találtak ki, hogy előnyt kovácsoljon rajta az ember – hárman voltunk három másodpercen belül.

Ez azt jelenti, hogy mindhárman a határokat feszegetik, nem igaz?

De bizony. Ha nem is minden gyorsasági szakaszon van így, de az eredmények azt mutatják, hogy amikor nagyon kellett sietni, akkor tizedmásodpercek voltak közöttünk. Mindenkinek a maximumot kell kihoznia magából.

Ha volt is eddig technikai fölénye, most már nyugodtan mondhatjuk, hogy megszűnt.

Ezt nyugodt szívvel kijelenthetjük. Hétfőn visszalapoztam az elmúlt három év statisztikáit Mitsubishi–Subaru viszonylatban, és bizony azt kell mondanom, hogy nem állunk valami jól a számok tekintetében. Ha viszont a csapatunk küzdeni tudását és tenni akarását nézem, akkor jók vagyunk, s ez néha többet számít, mint egy jó autó.

Legfrissebb hírek

A Qarabag került lépéselőnybe az FTC lehetséges BL-ellenfelei közül

Bajnokok Ligája
1 perce

Serie A: a közönség is hallja majd a videóbírós ítéleteket

Olasz labdarúgás
26 perce

Kézilabda: negyeddöntős az U17-es leányválogatott a podgoricai Eb-n

Utánpótlássport
36 perce

Megvan, melyik csapat veszi át Faluvégiék helyét a női kézi BL-ben

Kézilabda
38 perce

El-selejtező: hajrágóllal nyert Máltán a Maccabi Tel-Aviv

Európa-liga
1 órája

Hová lett Pierre Littbarski?

Minden más foci
1 órája

Maguire marad az MU-nál, a Chelsea fiataljait figyeli a Dortmund – keddi transzferhíradó

Minden más foci
2 órája

Zak Brown szerint a Cadillac nem hígítja fel az erőforrásokat

F1
2 órája
Ezek is érdekelhetik