CIA-s módszerek Brazíliában

Vágólapra másolva!
2008.02.05. 14:49
Címkék

2008 végre meghozhatja az egyik legnépszerűbb brazil csapat, a Palmeiras felemelkedését, amely az utóbbi időben hírnevéhez méltatlanul szerepel. A Verdao (Nagy Zöldek) becenevű klub szerepelt a legtöbbször (13) a Libertadores-kupában, amelynek döntőjébe négyszer jutott be, 1999-ben pedig meg is nyerte a tornát. 2002-ben aztán megtörtént az elképzelhetetlen: a gárda kiesett a brazil élvonalból. A mélyrepülés a tejtermékeket gyártó olasz cég, a Parmalat 2000-es kiszállása után következett be, és bár két évvel később az együttes visszaverekedte magát az első osztályba, a kiugró eredmény még várat magára. Most mindenesetre reménykedhetnek a Palmeiras szurkolói, hiszen a brazil székhelyű, sportmarketinggel foglalkozó cég, a Traffic új alapokra helyezné a labdarúgócsapat működését. Első lépésként visszacsábította az egyesülethez a világhírű trénert, Vanderlei Luxemburgót, aki a legutóbbi két idényben megnyerte a Sao Pauló-i állami bajnokságot a Santosszal, sőt 1993 és 1996 között kisebb megszakítással már dolgozott a zöldfehéreknél, és sikereket ért el. Ha ez még nem lenne garancia a felemelkedéshez, a támogató cég úgynevezett intelligens osztálya az amerikai hírszerzésnél, a CIAnél meglévő programhoz hasonlót indított el, amelynek keretén belül a klub az igazolásai előtt a potenciálisan szóba jöhető játékosok szűrésére olyan összetett statisztikai adathalmazt állít össze, amelyhez videoanalízis, személyes és családi adatok, pályagörbe, valamint orvosi feljegyzések kapcsolódnak. Ráadásul a Traffic az idén 23 millió dollárt utal az egyesületnek.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik