Magyarosan csengő név, enyhe idegen akcentus, fiatalos lendület jellemzi Csengő Andrást, a Pécsi Sörfőzde vezérigazgatóját, aki Hollandiában született, de amióta az eszét tudja, a Ferencvárosnak szurkol. Ebbéli érzelmei is közrejátszottak abban, hogy az általa vezetett sörfőzde segítségére sietett a Ferencvárosnak.
„Színmagyar vagyok, és zöld a vérem – mondta Csengő András. – A Pécsi Sörfőzde egyik termékét, a Radlert szeretnénk bevezetni Magyarországon, ezért nem is volt kérdés, hogy a Ferencvárost választjuk.”
A vezérigazgató úgy véli, a szponzorálás második évében már újra az élvonalban szerepel az FTC.
„Minden nagy múltú klub életében vannak hullámvölgyek. A Ferencváros, szerintem, már túljutott a holtponton, és a segítségünkkel újra nagy sikerek elé néz. Nagyvonalúan fizetünk, szó sincs barterezésről. Hogy mennyit utalunk, az maradjon a mi titkunk, de hangsúlyozom, nem kevés pénzről van szó.”
Információink szerint mintegy évi százmillió forinttal segíti a cég a Ferencvárost. Hétfőn tehát a Baktalórántháza elleni bajnoki mérkőzésen az Interwetten mellett már ott virít a zöld-fehér mezeken a Radler felirat is, ám a „fő hely” még mindig kiadó a dresszeken – ez pedig azt sejteti, hogy a Ferencváros további szponzorációs lehetőségek után kutat.
Nem lenne meglepetés persze, ha a következő évben majd a labdarúgócsapat új tulajdonosának neve virítana a mezeken. Információnk szerint ugyanis a napokban a KVI által ötödszörre is kiírt ingatlantenderre ismét benyújtja pályázatát az angol Scarborough. Úgy tudjuk, ezúttal a cég már befizeti a 400 millió forintnyi „bánatpénzt” is, hiszen legutóbb éppen ennek elmaradása miatt hiúsult meg a pályázat.