Felvezető kör. A hatodik rajtkockában álló Trulli autója nem indult el, így rajt helyett második felvezető körre volt szükség. A verseny távja 66-ról 65 körösre csökkent. Rajt. Alonso a külső íven a poleból induló Massa mellé ért az első kanyarban, de a másodikban a brazil határozott maradt, megtartotta ívét, így a spanyol a kavicságyba kényszerült. A Räikkönent megelőző Hamilton és a finn is elment mellette, negyedikként folytatta a versenyt.
1. kör. A pontszerző helyeken Massa, Hamilton, Räikkönen, Alonso, Kubica, Heidfeld, Coulthard, Kovalainen sorrend alakult ki. Wurz hátulról nekihajtott Ralf Schumacher autójának, az osztrák kiesett.
9. kör. Räikkönen gépe lelassult, a finn a boxba vánszorgott, és feladta a versenyt, Rosberg feljött a nyolcadik helyre.
19. kör. A több mint tíz másodperces előnyt építő Massa és Alonso is kereket cserélt, a brazil autójának hátsó része a tankolás után kifröccsenő benzin miatt néhány pillanatra lángba borult.
22. kör. Hamilton az élről szintén kiállt, de nem csökkent jelentősen a hátránya Massával szemben.
24. kör. Heidfeld is szervizelt, jobb első kerekének csavarját nem tették vissza a BMW-re, így egy kör után vissza kellett mennie a pit-stopra, körhátrányba került.
42. kör. Massa 15 másodperces előnye birtokában állt a boxba, ismét Hamilton került az élre.
47. kör. Hamilton és Kubica szervizelt.
48. kör. Alonso, aki az első kerékcseréjekor kemény keverékű gumikat kapott, a verseny hajrájára lágyabb abroncsokon száguldhatott.
58. kör. Fisichella a Renault hibája miatt tankolni kényszerült, és csak Szato mögé, a kilencedik helyre tudott visszajönni.
65. kör. Massa megszerezte idei második, összességében negyedik győzelmét, a két McLarenMercedes-versenyző is dobogóra állhatott. A harmadik sebességi fokozatát a verseny végére elveszítő Coulthard révén a Red Bull idei első pontjait szerezte, Szato nyolcadik helye a Super Aguri fennállása első pontját érte.