Mit is tud a Citroën új C4-ese?

I. SZ.I. SZ.
Vágólapra másolva!
2007.01.19. 01:55
Címkék
A hétvégén útjára indul a rali-világbajnokság 2007-es szezonja, amely 16 futamból áll, de mivel csak három gyári istálló indul el, első pillantásra nem tartogat sok izgalmat.
Sebastien Loeb az idén is esélyese a sorozatnak, kérdés, hogy az új Citroën C4-es partnere lesz-e a klasszisnak
Sebastien Loeb az idén is esélyese a sorozatnak, kérdés, hogy az új Citroën C4-es partnere lesz-e a klasszisnak
AFP
Sebastien Loeb az idén is esélyese a sorozatnak, kérdés, hogy az új Citroën C4-es partnere lesz-e a klasszisnak
Sebastien Loeb az idén is esélyese a sorozatnak, kérdés, hogy az új Citroën C4-es partnere lesz-e a klasszisnak
Sebastien Loeb az idén is esélyese a sorozatnak, kérdés, hogy az új Citroën C4-es partnere lesz-e a klasszisnak
AFP
Sebastien Loeb az idén is esélyese a sorozatnak, kérdés, hogy az új Citroën C4-es partnere lesz-e a klasszisnak

A francia Sebastien Loeb tavaly az idény első 12 versenyéből nyolcat megnyert, négyen harmadik lett, még úgy is megszerezte a világbajnoki címet, hogy az utolsó négy futamon kartörés miatt el sem indult.

Pedig tavaly nem is gyári Citroënnel versenyzett: a Kronos-istálló által kezelésbe vett Xsarával hódított. A gyár a C4-es tesztelésével volt elfoglalva, a franciák új WRC-je Monte-Carlóban mutatkozik be versenykörülmények között.

Loeb fő ellenfele ezúttal is Marcus Grönholm lesz, az idény végén nagy hajrájával a franciát egy pontra megközelítő finn végül egyetlen győzelemmel aratott kevesebbet legfőbb vetélytársánál, és a konstruktőrök között vb-címhez segítette a Fordot. A finn számára az jelentheti a fő esélyt, hogy Loebnek talán nem megy az új konstrukcióval, Grönholm pedig a jól megszokott Fordjával támadásra készül.

A harmadik gyári gárda, a Subaru továbbra is bízik a tavaly hatalmasat csalódó Petter Solbergben, aki tiszta lappal indul, a Pirelliről BFGoodrich gumikra való váltástól pedig azt reméli, hogy ismét a győzelmekért csatázhat.

A dobogós helyekért a félgyári csapatok pilótái is harcba szállnak majd, de ugyanezt nem lehet elvárni a 2008-as programjára az idén néhány beugrással készülő Mitsubishi vagy Suzuki csapatától.
A 2007-es vb gyári és félgyári csapatai
FordMarcus Grönholm (finn)Mikko Hirvonen (finn)
CitroënSebastien Loeb (francia)Dani Sordo (spanyol)
SubaruPetter Solberg (norvég)Chris Atkinson (ausztrál)
Munchi’s FordJuan Pablo Raies (argentin)Luis Pérez Companc (argentin)
Stobart FordMatthew Wilson (brit)Henning Solberg (norvég)Jari-Matti Latvala (finn)
Kronos CitroënManfred Stohl (osztrák)Daniel Carlsson (svéd)
Legfrissebb hírek

Egy darabka múlt – Vincze Szabolcs jegyzete

F1
25 perce

Jelesre vizsgázott a 40. Magyar Nagydíjon a Hungaroring vadonatúj infrastruktúrája; állandó téma Gruber Zsombor klubváltása

E-újság
37 perce

Keddi sportműsor: BL, El, Kl, és lengyel kör

Minden más foci
45 perce

„Legalább a játékosok felének a nevét már ki tudom ejteni” – Orbán Viktor egy étteremben futott össze Marco Rossival

Labdarúgó NB I
47 perce

Kerkez és Szoboszlai végig a pályán volt, a Liverpool a második meccset is megnyerte az Athletic ellen

Angol labdarúgás
1 órája

Frankl András szerint csak a végén dönt a McLaren a csapatsorrendről

F1
1 órája

A Vasas Kecskeméten szerezte meg az első pontjait

Labdarúgó NB II
2 órája

Továbbra is a csőd szélén Faluvégi Dorottya német csapata, a játékosok szabadon igazolhatóak

Kézilabda
2 órája
Ezek is érdekelhetik