Két Aprilia-csapat is csábítja

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2006.08.17. 01:21
Címkék
Talmácsi Gábor a hazai futamának számító Cseh Nagydíjra készül. A 125 köbcentis kategória tavalyi bronzérmese kipihente magát a több mint egy hónapos nyári szünet során, úgyhogy most ki van éhezve a motorozásra. A hét végén azonban nemcsak versenyez, hanem tovább folynak a tárgyalások a jövőjéről is. A magyar iránt két Aprilia-csapat is érdeklődik.
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra

– Elképzelhető, hogy már a hét végén eldől, hol folytatja a pályafutását?
– Nem látok rá túl sok esélyt, hiszen már javában folynak a tárgyalások. A menedzseremnek, Stefano Favarónak sok dolga van mostanában.

– Elárulja, kik érdeklődnek ön iránt?
– Az Aprilia jövőre két gyári csapatot indít a százhuszonöt köbcentis mezőnyben. Mindkettőnek privát tulajdonosa lesz, de a szerelők, a mérnökök mind-mind közvetlenül a gyárból érkeznek. Az egyik ilyen csapat az Aspar, amely most veri a világot, a másik pedig a Seedorf Racing, a futballista Clarence Seedorf együttese. Mindkettővel tárgyalunk.

– És milyenek a lehetőségek?
– Asparéknál összeállhatna a Talmácsi, Mattia Pasini, vagy a Talmácsi, Héctor Faubel páros, míg a másik csapat Héctor Barberát indítaná kettőötvenben, engem nyolcadliterben.

– Jól hangzik!
– Igen. A korábbi remek pilóta, Gino Borsoi felelős a gyári pilótákért az Apriliánál, mi is vele tárgyaltunk.

– És miért nem döntöttek már?
– Mert a Honda kettőötvenes csapatának válaszát is várjuk, hiszen az igazi áttörést, az igazi továbblépést a kategóriaváltás jelentené számomra. Természetesen csakis olyan csapatban, amelyiknek ütőképes motorja van, és az éllovasok között lehet vele lenni. De mondom, a döntés valószínűleg a tengerentúli futamokra marad.

– Ám előtte még lesz a brnói viadal, amelyre a hírek szerint több ezer magyar szurkolót várnak.
– Igen. Fantasztikus érzés, hogy az utóbbi napokban már mindenki csak erről akart velem beszélni. Az ABC-ben, a konditeremben megszólítottak az emberek, és mondták, hogy jönnek Brnóba szurkolni. Nagyon boldog voltam.

– Kipihente magát a nyári szünet alatt?
– Igen, bár ez inkább aktív pihenés volt. Edzettem, amennyit tudtam, és kétszer motoroztam is, többször nem volt rá lehetőségem.

– Egy hónap után vissza kell szokni a motorozásra?
– Dehogyis! Nem volt ez olyan nagy kihagyás. Sőt talán még jobban is megy, ha friss az ember. Én mindenesetre már nagyon ki vagyok éhezve a motorozásra.

– Az idén is készül valami meglepetéssel a szurkolóinak Brnóban?
– Most nem lesz magyar ruha, magyar sisak – bár a cég, amelytől a sisakokat kapom, újat készít –, csak magyar versenyző, magyar szurkolók és magyar szív...
Legfrissebb hírek

Vereséggel kezdte a magyar válogatott a Nemzetek Európai Kupáját

Jégkorong
10 perce

Férfi röplabda Közép-európai Liga: négy játszmában győzött a MÁV Előre

Röplabda
18 perce

Vívás: hat női tőrözőnk a 64 között a mallorcai vk-n

Egyéb egyéni
19 perce

Nagy Zsolt: Jó lenne jövőre Messivel mezt cserélni

Magyar válogatott
49 perce

Vidi-jövő: évi egymilliárd forintos garancia kell!

Labdarúgó NB II
59 perce

Ötös lista: ők robbantak be igazán a Premier League-be az ősz során

Angol labdarúgás
1 órája

Úszás: tovább gondozzák a tehetségeket

Utánpótlássport
1 órája

Eső, sprint... káosz? Hogyan alakítja át a bajnoki küzdelmet a Sao Pauló-i Nagydíj?

F1
1 órája
Ezek is érdekelhetik