Bitter Sándor lyukat váltott a pálya egy lassú szakaszán (másképpen állt a váltója, mint előző nap), a motorja irányíthatatlanná vált, úgyhogy telibe találta az egyik sziklafal előtti szalmabálát. Túlzás lenne tehát azt állítani, hogy úgy kezdődött számára a világ leghírhedtebb és legnehezebb országúti viadala, ahogyan álmaiban elképzelte.
Bitter Sándor nem törôdik törött lábujjával: hétfôn újra motorra ül
Bitter Sándor nem törôdik törött lábujjával: hétfôn újra motorra ül
Pedig remek részidőket produkált, az újoncok között az első háromban végezhetett volna, ha nincs ez a kis baleset. És ha nincs a szabály a Man-szigeti versenyen, hogy aki bukott, nem folytathatja a küzdelmet.
Merthogy Bitter az összezúzott könyökére és a törött lábujjára fitytyet hányva kirángatta a szalmából a motort és továbbment. A szervizponton megtankolt, és már a pálya egyharmadánál járt az elgörbült kormányú Suzukival, amikor a fekete zászló mellett a saját rajtszámát látta, ez pedig azt jelentette, hogy ki kell állnia a versenyből.
Utóbb kiderült, nem ő volt az egyetlen, az újoncok közül mások is folytatni akarták a versenyt az esésük után, ez azonban tilos a Man-szigeten. Szerencsére a versenyrendszer lehetővé teszi, hogy a pilóták még kétszer indulhassanak: Bitter legközelebb hétfőn áll rajthoz – akkor a szuperstock mezőnyben méreti meg magát.