"Rendkívül minőségiek az Arena új termékei, de én maradok a jól bevált nadrágomnál" - összegezte a pénteki tesztelés eredményét Cseh László (képünkön) olimpiai bronzérmes úszónk, aki Risztov Évával és Kovács Ágival együtt a Kőér utcában kipróbálhatta a legújabb, az egész test felületét beborító dresszeket.
Az Arena illetékesei 80 legeredményesebb szponzoráltjukat keresik fel, hogy az ő véleményükre alapozva próbálják a lehető legtökéletesebb terméket létrehozni. Mérések szerint a hagyományos fürdőnadrágokhoz képest az új fejlesztések 36 századmásodpercet is "hozhatnak" viselőjüknek.
Az Arenának érdeke, hogy a vele szerződésben állók minél eredményesebben szerepeljenek - ennek megfelelően tegnap aláírták azt a szerződést, amelyet a nemzetközi nagyvállalat kötött a Magyar Úszószövetséggel.