Az NSO ajánlja:
Csapatok, pilóták, autók 2005-ben
Futamról futamra 2005-ben, a vb állása
A rali-világbajnokság győztesei
A 2004-es vb végeredménye
Futamról futamra 2004-ben
A 2003-as idény
Technikai sportok lexikon
Sztárpilótákat akar a Mitsubishi
A ralivilágbajnokságban szereplő japán Mitsubishi autógyár sportigazgatója szerint a legjobb pilótákra van szükségük ahhoz, hogy jövőre a szezon kezdetétől versenyben legyenek az egyéni, illetve a konstruktőri világbajnoki címekért.

Gilles Panizzire (képünkön az ő Mitsubishije látható) nem túl hízelgő az, amit a gyár sportigazgatója mondott

Gilles Panizzire (képünkön az ő Mitsubishije látható) nem túl hízelgő az, amit a gyár sportigazgatója mondott
Isao Torii, a Mitsubishi sportigazgatója szeretne komoly eredményeket felmutatni: 2006-ban a Mitsubishi nyerni akar egyéniben, vagy a konstruktőrök kategóriájában (persze az öröm akkor lenne teljes a japánoknál, ha mindkét címet bezsebelnék). Mindehhez azonban a véleménye szerint a legjobb versenyzőkre van szükség.
No, nem mintha a Mitsubishi jelenlegi pilótái - a francia Gilles Panizzi és a finn Hari Rovanperä - nem az elit bolyhoz tartoznának, ám Isao Torii szerint 2006-ban még náluk is tapasztaltabb és jobb versenyzőkre lesz szükség, ha a Lancer WRC-változatát az idén bevető márka igazán komoly eredményeket akar elérni. Mondjuk olyan eredményeket, amelyeket legutóbb a finn Tommi Mäkinen szállított a Mitsubishivel.
Szavazás
Szintén kedvező lehet a japán gyártónak, hogy a Suzuki és a Hyundai 2006-os WRC-s szereplése egyelőre nem biztos, ahogyan az FIA-nak az a szabálymódosítása sem lépett még érvénybe, amely szerint három autó versenghet pontokért az összetettben (csapatonként). Erre a rendszabályozásra azért lehet szükség, mert amennyiben a csapatok száma nagymértékben lecsökken, akkor sok pilótának nem lenne lehetősége a versenyzésre, hiszen jelenleg két autót indíthat egy csapat, amelyek pontokat szerezhetnek a gyártónak.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








