A Ferrari után a BAR-istálló mérnökei is azon gondolkoznak, hogy esetleg nem cserélik ki az Ausztrál Nagydíjat az utolsó körökben feladó pilótáik motorját a Malajziai GP előtt. Az istálló vezetői azzal a céllal hívták be a boxba Szato Takumát és Jenson Buttont Melbourne-ben, hogy a forró sepangi futamot vadonatúj erőforrással kezdjék, míg azoknak, akik végigmentek a versenyen, a szabály szerint ugyanazzal a V10-essel kell elindulniuk Délkelet-Ázsiában (a Honda vezetői továbbra is úgy gondolják, hogy cserélni kell). Ám az ausztráliai hűvösben nem erőltették meg a motorjaikat annyira, mint Malajziában fogják, ráadásul a sepangi hőség után a bahreini sivatagban rendeznek versenyt. A Ferrari belátta, hogy nem érdemes egy motorral elmenni a két forró viadalra, és most talán a BAR is megváltoztatja korábbi határozatát. Szato autójának motorját mindenképpen érdemes lenne megtartani, hiszen ezt közvetlenül a verseny előtt cserélték ki, így nincsenek benne a szabadedzések kilométerei.