


A viták oka, hogy az istállók nagyobb beleszólást akarnak a versenysorozat irányításába, nagyobb részt a bevételekből, és azok igazságosabb elosztását, ezért nem hajlandóak megújítani a 2007-ben lejáró, a fentiekről rendelkező Concorde-szerződést, hanem helyette a Grand Prix World Championship nevű saját sorozat beindítását tervezik. Míg jelenleg a csapatok a bevételek felét kapják meg a száguldó cirkuszt igazgató Bernie Ecclestone-tól, az új sorozatban 75-80 százalékot juttatnának vissza az istállóknak.
Új fejlemény, hogy a Sauber is beállt a "renitens" motorgyártók (DaimlerChrysler, BMW, Renault, Honda, Toyota) és istállóik közé, ami azonban annak a fényében nem meglepő, hogy a svájci csapat nemrég bejelentette, a jövő évtől szakít a Ferrarival és BMW-erőforrásokat használ majd.
Ezzel már csak a Jordan és a Red Bull nem határozta el magát valamelyik oldalon, miután a Ferrari korábban egy partizánakció keretében külön megegyezett az FIA-val.
Az NSO ajánlja:
A vb végeredménye
Formula-1 adatbank 2004
Futamról futamra, 2004
Edzéspárbaj
Egyéni világbajnokok
Szavazás
Szavazás
Szavazás
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







