Küszöbön a megoldás: tévére kerülhetnek a mérkőzések

DROPPA GERGELYDROPPA GERGELY
Vágólapra másolva!
2004.09.15. 21:46
Címkék
Bizonyára többen emlékeznek még a Magyar Röplabdaszövetség (MRSZ) március kilencedikén tartott rendkívüli sajtótájékoztatójára, amikor is a teljes vezérkar egy emberként kiáltott segítségért.
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A költségvetés húszmilliós hiányt mutatott, a magyar röplabdasport léte került ezzel veszélybe. Ezt meghallva több cég is az MRSZ segítségére sietett, ám ezek közül a Magyar Labdarúgóliga égisze alatt működő Ligamarketing Kft. ajánlata jelentette a kiutat. A megállapodás szerint a cég egy azonnali gyorssegélyt utal át a szövetségnek, majd átvállalja annak teljes marketingmunkáját. A pénz - ötmillió forint körüli összegről van szó - annak rendje és módja szerint megérkezett, ám a szponzorációs szerződések egyelőre váratnak magukra. Augusztus elejére ígérte a társaság egy prezentációs anyag elküldését a kluboknak, ám ez máig nem érkezett meg a csapatokhoz. A bajnokság nem egészen egy hét múlva kezdődik, így egyre csak fogy az idő, mind kevesebb az esély, hogy megfelelő szponzori és tv-szerződést hozzon tető alá a kft.

"Folyamatos tárgyalásban állunk egy tévécsatornával, és nyugodtan mondhatom: biztató a helyzet - válaszolt Koncz Ernő, a cég ügyvezetője arra a kérdésünkre, hogy mire is számítsanak az érintettek. - A héten minden eldől, hiszen ha megvan a papír a közvetítésekről, máris van névszponzora is az Extraligának. S hogy ebből mennyit kaszálhat a röplabdaszövetség és a klubok? A cégünk szakemberei szerint valahol harminc- és ötvenmillió közötti összeget. Arról nem is beszélve, hogy a közvetítések miatt maguk az egyesületek is értékesíthetnek reklámokat."
A héten tehát, reméljük, minden megoldódik, abban ugyanis mindenki egyetért, hogy nagyon kellene már ennek a gyönyörű sportnak egy kis hírverés hazánkban. Így ugyanis előbb-utóbb lassan teljes érdektelenségbe fullad.
Legfrissebb hírek

Három játékos helye biztos a férficsapatban a sakkozók új kapitányánál

Egyéb egyéni
6 perce

Rövid időn belül Alaba a harmadik Real Madrid-védő, akire műtét vár

Spanyol labdarúgás
28 perce

Irányváltás Győrben: nyolc saját nevelést akarnak a kezdőcsapatba

Labdarúgó NB I
28 perce

Kosárlabda: Fekete-Gál Csongor a döntőre időzítette a legjobb formáját

Utánpótlássport
28 perce

Majoross Gergely: tovább kell vinnünk a saját játékunkat

Jégkorong
46 perce

Colapinto már Imolában válthatja Doohant az Alpine-nál?

F1
1 órája

Motorsport: leterítették a záró aszfaltréteget a balatonfőkajári versenypálya új nyomvonalán

Egyéb autó-motor
1 órája

Magyar edző veszi át az ausztrál rögbiválogatottat

Egyéb csapat
1 órája
Ezek is érdekelhetik