Küszöbön a megoldás: tévére kerülhetnek a mérkőzések

DROPPA GERGELYDROPPA GERGELY
Vágólapra másolva!
2004.09.15. 21:46
Címkék
Bizonyára többen emlékeznek még a Magyar Röplabdaszövetség (MRSZ) március kilencedikén tartott rendkívüli sajtótájékoztatójára, amikor is a teljes vezérkar egy emberként kiáltott segítségért.
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A költségvetés húszmilliós hiányt mutatott, a magyar röplabdasport léte került ezzel veszélybe. Ezt meghallva több cég is az MRSZ segítségére sietett, ám ezek közül a Magyar Labdarúgóliga égisze alatt működő Ligamarketing Kft. ajánlata jelentette a kiutat. A megállapodás szerint a cég egy azonnali gyorssegélyt utal át a szövetségnek, majd átvállalja annak teljes marketingmunkáját. A pénz - ötmillió forint körüli összegről van szó - annak rendje és módja szerint megérkezett, ám a szponzorációs szerződések egyelőre váratnak magukra. Augusztus elejére ígérte a társaság egy prezentációs anyag elküldését a kluboknak, ám ez máig nem érkezett meg a csapatokhoz. A bajnokság nem egészen egy hét múlva kezdődik, így egyre csak fogy az idő, mind kevesebb az esély, hogy megfelelő szponzori és tv-szerződést hozzon tető alá a kft.

"Folyamatos tárgyalásban állunk egy tévécsatornával, és nyugodtan mondhatom: biztató a helyzet - válaszolt Koncz Ernő, a cég ügyvezetője arra a kérdésünkre, hogy mire is számítsanak az érintettek. - A héten minden eldől, hiszen ha megvan a papír a közvetítésekről, máris van névszponzora is az Extraligának. S hogy ebből mennyit kaszálhat a röplabdaszövetség és a klubok? A cégünk szakemberei szerint valahol harminc- és ötvenmillió közötti összeget. Arról nem is beszélve, hogy a közvetítések miatt maguk az egyesületek is értékesíthetnek reklámokat."
A héten tehát, reméljük, minden megoldódik, abban ugyanis mindenki egyetért, hogy nagyon kellene már ennek a gyönyörű sportnak egy kis hírverés hazánkban. Így ugyanis előbb-utóbb lassan teljes érdektelenségbe fullad.
Legfrissebb hírek

Itt az első NS-dokumentumfilm: Videoton 1985 – A magyar futball utolsó csodája; Kovács Zoltán visszatért Diósgyőrbe

E-újság
3 órája

Jönnek, dörömbölnek – Csinta Samu publicisztikája

Minden más foci
4 órája

Diósgyőr: várépítés – Deák Zsigmond jegyzete

Labdarúgó NB I
4 órája

Keddi sportműsor: folytatódik a klub-vb, cselgáncs-vb Budapesten

Birkózás
4 órája

Giroud és Lloris sem tudta megállítani a Chelsea-t a klubvilágbajnokságon

Klub-vb
4 órája

Döntött a CAS, nem indulhat a Kl-ben az ír kupagyőztes

Európa-konferencialiga
6 órája

Bemutatták a Nemzeti Sport filmjét a 40 éve UEFA-kupa-döntős Videotonról

Labdarúgó NB I
6 órája

Vízilabda: csoportgyőztes a magyar csapat az U20-as vb-n

Utánpótlássport
6 órája
Ezek is érdekelhetik