Küszöbön a megoldás: tévére kerülhetnek a mérkőzések

DROPPA GERGELYDROPPA GERGELY
Vágólapra másolva!
2004.09.15. 21:46
Címkék
Bizonyára többen emlékeznek még a Magyar Röplabdaszövetség (MRSZ) március kilencedikén tartott rendkívüli sajtótájékoztatójára, amikor is a teljes vezérkar egy emberként kiáltott segítségért.
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A költségvetés húszmilliós hiányt mutatott, a magyar röplabdasport léte került ezzel veszélybe. Ezt meghallva több cég is az MRSZ segítségére sietett, ám ezek közül a Magyar Labdarúgóliga égisze alatt működő Ligamarketing Kft. ajánlata jelentette a kiutat. A megállapodás szerint a cég egy azonnali gyorssegélyt utal át a szövetségnek, majd átvállalja annak teljes marketingmunkáját. A pénz - ötmillió forint körüli összegről van szó - annak rendje és módja szerint megérkezett, ám a szponzorációs szerződések egyelőre váratnak magukra. Augusztus elejére ígérte a társaság egy prezentációs anyag elküldését a kluboknak, ám ez máig nem érkezett meg a csapatokhoz. A bajnokság nem egészen egy hét múlva kezdődik, így egyre csak fogy az idő, mind kevesebb az esély, hogy megfelelő szponzori és tv-szerződést hozzon tető alá a kft.

"Folyamatos tárgyalásban állunk egy tévécsatornával, és nyugodtan mondhatom: biztató a helyzet - válaszolt Koncz Ernő, a cég ügyvezetője arra a kérdésünkre, hogy mire is számítsanak az érintettek. - A héten minden eldől, hiszen ha megvan a papír a közvetítésekről, máris van névszponzora is az Extraligának. S hogy ebből mennyit kaszálhat a röplabdaszövetség és a klubok? A cégünk szakemberei szerint valahol harminc- és ötvenmillió közötti összeget. Arról nem is beszélve, hogy a közvetítések miatt maguk az egyesületek is értékesíthetnek reklámokat."
A héten tehát, reméljük, minden megoldódik, abban ugyanis mindenki egyetért, hogy nagyon kellene már ennek a gyönyörű sportnak egy kis hírverés hazánkban. Így ugyanis előbb-utóbb lassan teljes érdektelenségbe fullad.
Legfrissebb hírek

NB II: BVSC-Zugló–HR-Rent Kozármisleny

Labdarúgó NB II
15 perce

Amerikából jöttem: a Baltimore Ravens az NFL legkomplettebb csapata?

Amerikai sportok
18 perce

„Szenzációs, a legjobb” – így látta Golovin Vlagyimir csapatkapitányként Klujber Katrint

Kézilabda
22 perce

Arne Slot: Szoboszlai, Van Dijk és Szalah nem játszanak kedden a Southampton ellen

Angol labdarúgás
30 perce

Militao és Mbappé is távolról volt eredményes – az Espanyol legyőzésével továbbra is hibátlan a Real Madrid

Spanyol labdarúgás
50 perce

Kétgólos hátrányból mentett pontot a Spurs; a Wolverhampton az ötödik bajnokiját is elveszítette

Angol labdarúgás
1 órája

Nagyot küzdött, pontot szerzett a Nyíregyháza a Paks ellen

Labdarúgó NB I
1 órája

NB I: Kazincbarcika–Újpest

Labdarúgó NB I
1 órája
Ezek is érdekelhetik