Csajok mély vízben

Vágólapra másolva!
2004.09.06. 20:42
Címkék
Az egész azzal kezdődött, hogy már a versenyzői eligazításon megtapsolták őket. Pedig akkor még az égvilágon semmit sem tettek le az asztalra - egyszerűen a szándékot értékelték az ellenfelek. Azt, hogy két lány vállalkozott egy megbízhatósági versenyre.
Katona Judit (kéünkön) és Kovács Nikolett elsô nôi párosként indult endurance-viadalon – a rajtrácsra az Alpok–Adria-kupa 125 köbcentis gyôztese, az olasz Gabriele Gnani is elkísérte ôket
Katona Judit (kéünkön) és Kovács Nikolett elsô nôi párosként indult endurance-viadalon – a rajtrácsra az Alpok–Adria-kupa 125 köbcentis gyôztese, az olasz Gabriele Gnani is elkísérte ôket
Katona Judit (kéünkön) és Kovács Nikolett elsô nôi párosként indult endurance-viadalon – a rajtrácsra az Alpok–Adria-kupa 125 köbcentis gyôztese, az olasz Gabriele Gnani is elkísérte ôket
Katona Judit (kéünkön) és Kovács Nikolett elsô nôi párosként indult endurance-viadalon – a rajtrácsra az Alpok–Adria-kupa 125 köbcentis gyôztese, az olasz Gabriele Gnani is elkísérte ôket
Katona Judit (kéünkön) és Kovács Nikolett elsô nôi párosként indult endurance-viadalon – a rajtrácsra az Alpok–Adria-kupa 125 köbcentis gyôztese, az olasz Gabriele Gnani is elkísérte ôket
Katona Judit (kéünkön) és Kovács Nikolett elsô nôi párosként indult endurance-viadalon – a rajtrácsra az Alpok–Adria-kupa 125 köbcentis gyôztese, az olasz Gabriele Gnani is elkísérte ôket
A Hungaroringen megtartott 200 mérföldes viadal (74 kör a mogyoródi pályán) beleszámított az Európa-kupa értékelésébe, és nemcsak abból a szempontból volt érdekes, hogy most először rendeztek ilyen jellegű futamot Magyarországon, hanem azért is, mert korábban még nem fordult elő, hogy két lány alkotott volna egy csapatot endurance-viadalon.
Kovács Nikolettnek és Katona Juditnak ennek megfelelően nem voltak vérmes reményei - egyszerűen szerettek volna célba érni. Főleg úgy, hogy a motor is teljesen új volt számukra, eddig mindketten 125 köbcentis géppel versenyeztek, most pedig a Hungaroring Motorsport Iskola adott kölcsön nekik egy 600 köbcentis Suzukit.
Furcsa volt, mert mindketten alacsonyak és nagyon könnyűek is, a lábuk csak pipiskedve ért le a nagy motorról. Menet közben természetesen ez nem okozott gondot, viszont a szerelők lelkére kötötték, hogy tankolásnál és a pilótacserénél nagyon erősen tartsák a versenygépet, mert máskülönben a lányokkal együtt eldől.
A két motoros hölgy közül Kovács Nikolett a rutinosabb, ám még neki is fejtörést okozott, hogy végig figyelni tudjon. Nem is fizikailag fáradt el, hanem pszichésen, hiszen a monotóniába, amelyet a folyamatos körözés jelent, bele lehet őszülni. A hangulat azonban mindkettőjüknek nagyon tetszett, mint ahogyan az is, hogy sem a rajtrácson, sem a verseny végén nem voltak utolsók. Meg is beszélték, hogy ha jövőre is lesz endurance-futam Magyarországon, ők biztosan ott lesznek a rajtnál. Sőt talán néhány külföldi viadalt is beiktatnak a versenynaptárjukba
A végén pedig egymás után kapták a gratulációkat, pusztán azért, mert teljesítették a versenytávot. Mert azért az ilyen viadalon az is megsüvegelendő teljesítmény!
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik