Solberg: soha rosszabbat!

TÓTH ANITATÓTH ANITA
Vágólapra másolva!
2004.09.04. 20:54
Címkék
A Subaru nem is reménykedhetett ennél jobb szereplésben a hazai versenyén.
Petter Solberg a második napon megnyugtató elônyre tett szert az ellenfelekkel szemben, ami nem is csoda, hiszen az eddig megtartott húsz gyorsasági szakasz közül tízet megnyert
Petter Solberg a második napon megnyugtató elônyre tett szert az ellenfelekkel szemben, ami nem is csoda, hiszen az eddig megtartott húsz gyorsasági szakasz közül tízet megnyert
Petter Solberg a második napon megnyugtató elônyre tett szert az ellenfelekkel szemben, ami nem is csoda, hiszen az eddig megtartott húsz gyorsasági szakasz közül tízet megnyert
Petter Solberg a második napon megnyugtató elônyre tett szert az ellenfelekkel szemben, ami nem is csoda, hiszen az eddig megtartott húsz gyorsasági szakasz közül tízet megnyert
Petter Solberg a második napon megnyugtató elônyre tett szert az ellenfelekkel szemben, ami nem is csoda, hiszen az eddig megtartott húsz gyorsasági szakasz közül tízet megnyert
Petter Solberg a második napon megnyugtató elônyre tett szert az ellenfelekkel szemben, ami nem is csoda, hiszen az eddig megtartott húsz gyorsasági szakasz közül tízet megnyert
Az Impreza WRC volánja mögött ülő Petter Solberg a viadal első gyorsaságijától kezdve vezet a versenyben, és az ő nevéhez fűződik a legtöbb szakaszgyőzelem is - a húszból tíz. A világbajnoki címvédő norvég a második nap folyamán szép fokozatosan növelte előnyét, ennek eredményeképpen most már több mint egy perccel vezet a második helyezett Sebastien Loeb előtt.
Solberg tudta, hogy nem lesz könnyű dolga, hiszen Loeb csak amiatt került hátrányba az első napon, mert az összetett pontverseny éllovasaként elsőként rajtolt, és ő takarította az utakat. Csakhogy ezúttal Solberg akarata érvényesült, a norvég totális támadást indított, és imponáló előnyt gyűjtött össze. "Az előnyöm egy kicsit megnyugtatóbb, mint az első nap végén, de én tudom a legjobban, hogy az események nagyon gyorsan változnak a raliban, ezért aztán nincs más választásom, továbbra is nyomnom kell a gázt" - mondta Solberg.
A világbajnoki aspiráns Loeb sem túl ideges a második helye miatt, ami nem is csoda, hiszen már öt versenyt megnyert az idén, így számára majdnem mindegy, hogy tíz vagy nyolc pontot vihet-e haza. Ráadásul nem utolsó szempont, hogy neki korábban nem nagyon ment murván, mostanra azonban minden talajtípuson versenyképes. Persze, azért a lemaradásának is megvan az oka: túl kemény gumikat választott az első körre, emiatt nem tudta tartani a lépést az éllovassal.
A szombat egyébként is jó nap volt a Citroen számára, hiszen nemcsak Loeb, hanem csapattársa, Carlos Sainz is remekül autózott. A Matador a negyedik helyen tanyázik, és nincs túl sokkal lemaradva Markko Märtin mögött, úgyhogy reális cél lehet számára a harmadik dobogós pozíció is.
Persze, erre nemcsak ők ketten pályáznak, hanem a kétszeres világbajnok finn Marcus Grönholm - akit szombaton váltóhiba hátráltatott a jobb eredmények elérésében -, valamint az új navigátorral autózó Francois Duval is, mivel egyikük hátránya sem túl nagy. ---- J ---- A
Legfrissebb hírek

Sárközy-emléktorna: francia siker az olimpiai résztvevők meccsén

Jégkorong
5 perce

Az IFFHS-nél is Dembélé volt 2025 legjobbja

Minden más foci
1 órája

Serie A: Bartesaghi duplája sem volt elég a Milan-sikerhez

Olasz labdarúgás
1 órája

NB I: Ferencvárosi TC–DVSC

Labdarúgó NB I
1 órája

Szendrei Ákos duplázott, a Paks könnyedén legyőzte a Kazincbarcikát

Labdarúgó NB I
2 órája

Gary Anderson: Pimasz kis... Elmondtam neki, én mindig így játszom, fiam

Egyéb egyéni
2 órája

Mezei futó Eb: Urbán Zita 65. lett

Atlétika
2 órája

Lenny, a zseni – Több mint ígéret Lennart Karl

Képes Sport
3 órája
Ezek is érdekelhetik