Barrichello mögött nagy a tumultus

Bár a második szabadedzést nem ő nyerte, Michael Schumachert egy pillanatra sem szabad leírni

Bár a második szabadedzést nem ő nyerte, Michael Schumachert egy pillanatra sem szabad leírni
- Természetesen nagyon boldog vagyok, de nem szeretnék
elkiabálni semmit, úgyhogy annyit mondanék, hogy a jelek szerint jó
úton járunk. Örömmel tölt el, hogy délelőtt és délután is én voltam
a Minardi leggyorsabb pilótája - nyilatkozott Baumgartner Zsolt. -
Délelőtt a szokásoknak megfelelően óvatosak voltunk a pályán, de
elég hamar elkaptam a ritmust, és azt mondhatom, hogy a gyors
beállításokat követően már élveztem a pálya vonalvezetését.
Kellemes, helyenként technikás ez a ring itt a sivatag közepén, de
rengeteg munkát ad minden csapatnak, méghozzá elsősorban a gumik
hihetetlen mértékű kopása miatt. Sorozatban fordulnak elő a
defektek, ami miatt igencsak veszélyes lesz ez a hétvége.
Szerencsére mi eddig megúsztuk defekt nélkül, de a gumik borzalmas
látványt nyújtanak, mivel a pálya felső rétege folyamatosan kopik,
és ráragad a futófelületre, így azok pillanatok alatt
elhasználódnak. Az autómat ezúttal sem könnyű a pályán tartani,
nagyon sokat csúszkálok, és különösen a kanyarok utáni
kigyorsításoknál volt sok gondunk Brunival. Délelőtt viszonylag hamar megtaláltuk a beállításokat, délutánra viszont sokat gyorsult az egész mezőny, és sorra mentek egyre jobb köröket a csapatok. Számomra meglehetősen idegfeszítő volt a délutáni szabadedzés, mivel sokáig állítgattuk az autót, és sokat voltam a bokszban. Az utolsó öt percre tudtam aztán kimenni a számomra tökéletesnek tűnő beállítással, és vigyáznom kellett, hogy ne hibázzam el a gyors körömet. Szerencsére nem volt gondom, így egy csapásra nagyot léptem előre, több mint két másodpercet javítottam, és magam mögé tudtam utasítani Brunit, illetve Wirdheimet is. Az nagyon érdekes kérdés, hogy miért ilyen tömör a mezőny, és miért van
az, hogy a korábbi jelentős különbségekkel ellentétben ezúttal alig
több mint két másodpercre vagyok például Michael Schumachertől.
Leginkább azért vannak közelebb a csapatok, mert senkinek sincs több
éves tapasztalata, de ahogy múlik az idő, úgy fog beállni a
megszokott különbség. A motorok közti erőfölény sajnos így is
dominál, így nekünk csak az lehet a célunk, hogy esetleg
megszorongassuk a Jordant, vagy a gyengébbik Jaguart. Persze
reálisnak kell maradnunk és a saját céljainkért kell dolgoznunk, ami
most is az lesz, mint Malajziában, azaz célba juttatni az autót.
Sikerélménynek viszont nem volt mindennapi az, ami ma történt, és ez
erőt kell adjon a hétvége hátralévő részéhez.
Minden, amit a Nagydíjról tudni kell:Bahreini Nagydíj
NSO-összeállítás:
A vb állása
NSO-adatbank:
Formula-1 2004
Futamról futamra, 2004
Edzéspárbaj
NSO-lexikon:
Egyéni világbajnokok
| Bahreini Nagydíj, 2. szabadedzés | ||
| 1. Barrichello (brazil, Ferrari) | 1:31.450 | 19 |
| 2. Montoya (kolumbiai, Williams-BMW) | +0.001 | 21 |
| 3. Davidson (angol, BAR-Honda) | +0.038 | 29 |
| 4. M. Schumacher (német, Ferrari) | +0.282 | 22 |
| 5. Klien (osztrák, Jaguar-Cosworth) | +0.339 | 20 |
| 6. R. Schumacher (német, Williams-BMW) | +0.392 | 25 |
| 7. Button (angol, BAR-Honda) | +0.429 | 22 |
| 8. Webber (ausztrál, Jaguar-Cosworth) | +0.591 | 24 |
| 9. Alonso (spanyol, Renault) | +0.784 | 23 |
| 10. Zonta (brazil, Toyota) | +0.885 | 27 |
| 11. Coulthard (skót, McLaren-Mercedes) | +1.045 | 17 |
| 12. Szato (japán, BAR-Honda) | +1.230 | 16 |
| 13. Pantano (olasz, Jordan-Ford) | +1.258 | 18 |
| 14. Da Matta (brazil, Toyota) | +1.311 | 21 |
| 15. Massa (brazil, Sauber-Petronas) | +1.581 | 23 |
| 16. Panis (francia, Toyota) | +1.599 | 18 |
| 17. Fisichella (olasz, Sauber-Petronas) | +1.611 | 23 |
| 18. Trulli (olasz, Renault) | +1.987 | 12 |
| 19. Glock (német, Jordan-Ford) | +2.245 | 27 |
| 20. Baumgartner Zsolt (Minardi-C.) | +2.604 | 14 |
| 21. Wirdheim (svéd, Jaguar-Cosworth) | +2.867 | 25 |
| 22. Bruni (olasz, Minardi-Cosworth) | +3.341 | 16 |
| 23. Leinders (belga, Minardi-Cosworth) | +4.798 | 25 |
| 24. Heidfeld (német, Jordan-Ford) | +9.123 | 5 |
| 25. Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes) | idő nélkül | 1 |
Az 1. szabadedzés végeredménye
Szavazás
Szavazás
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








