Új modellel térnek vissza

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2003.11.27. 21:38
Címkék
A Mitsubishi csütörtökön Essenben mutatta be az új World Rally Carját. Az új kocsi merőben más, mint az előző volt, és a csapat vezetői azt remélik, három éven belül a csúcsra juthat.
A Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelyben nincs aktív központi differenciálmű
A Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelyben nincs aktív központi differenciálmű
A Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelyben nincs aktív központi differenciálmű
A Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelyben nincs aktív központi differenciálmű
A Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelyben nincs aktív központi differenciálmű
A Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelyben nincs aktív központi differenciálmű
A gyár az idén pihenőt rendelt el, pontosabban csak a pilóták pihentek, a fejlesztőmérnökök nem, ugyanis az ő feladatuk volt, hogy megtervezzék és megépítsék az új versenygépet, amivel visszanyerhetik a régi dicsőséget (1996 és 1999 között Tommi Mäkinen sorozatban négyszer szerezte meg a címet a Lancerrel).
Az új autó nem csak kívülről más, mint az elődje: a kasztni alatt 6000 változtatást hajtottak végre. Ennek ellenére a Mitsubishi az egyetlen olyan gyári WRC, amelynek nincs aktív központi differenciálműve. Az autó építői egy olyan megoldást választottak, amely a legkonzervatívabb megoldás azóta, hogy 1997-ben megalkották ezt a kategóriát.
"Az volt a filozófiám az autó tervezésekor, hogy egyszerű dolgokat csináljunk, amelyek mindenki számára érthetőek – mondta a tervezésért felelős Mario Fornaris. – Az aktív középső differenciálmű nem jelent annyi előnyt, hogy emiatt kockáztassuk a célba érkezést, a mostani manuális váltót azonban az év közben valószínűleg felváltja egy félautomata.”
Az idénynyitó Monte-Carlo-ralin két autó áll rajthoz, az első számú kocsi volánjánál Gilles Panizzi ül majd (aki az elmúlt héten már tesztelte az új WRC-t és nagyon elégedett volt vele), a másiknál pedig Gianluigi Galli – a csapat egyik fiatal pilótája. Svédországban helyette a másik ifjú titán, Kristian Sohlberg kap lehetőséget, míg Daniel Sola a harmadik viadalon, Mexikóban mutatkozik be a második számú autóban.
A tervek szerint lesz olyan verseny is, amelyen három autót indít a csapat – persze, ehhez az kell, hogy elkészüljön egy harmadik Mitsubishi WRC is.
Legfrissebb hírek

Keddi sportműsor: rangadók a BL-rajton, vb-döntő kalapácsvetésben három magyarral

Minden más foci
5 órája

Halász Bence magabiztosan várja a döntőt; Schön Szabolcs a győri lehetőségről beszélt

E-újság
6 órája

Jobban teljesített a vártnál, ezüstérmet szerzett a Suhanj!6-on

Csupasport
6 órája

Az Espanyol emberhátrányban, tizenegyesgóllal verte meg a Mallorcát

Spanyol labdarúgás
6 órája

Serie A: Nico Paz betalált, de a ráadásban pontokat buktak Fabregasék

Olasz labdarúgás
6 órája

Összefogtak az NB II-es klubok, vitatják a büntetések mértékét és a kötelező vasárnapi játéknapot is

Labdarúgó NB II
6 órája

Minden út Budapestre vezet – Smahulya Ádám jegyzete

Bajnokok Ligája
6 órája

Már nem a sör, a pénz folyik – Moncz Attila publicisztikája

Egyéb egyéni
6 órája
Ezek is érdekelhetik