A 2005-től kezdődően F1-es versenyt rendező törökök elárulták, milyen költségekkel kell számolniuk. A kormány az egyre keményebb bírálatok miatt terítette ki a kártyáit. A közleményből kiderül, hogy az ország minden futam alkalmával 13.5 millió dollárt fizet a Formula–1 menedzsmentjének, és további 25 millióval lesz szegényebb, ha az Isztambul ázsiai részére építendő pálya nem készül el a 2005 márciusában kijelölt határidőig.Indianapolis dönthet
Juan Pablo Montoya úgy véli, Indianapolisban lesz a legnagyobb esélye arra, hogy a maga javára fordítsa a világbajnoki pontverseny küzdelmeit. "A hátralévő futamok közül Monzában és Szuzukában a Ferrari várhatóan ugyanolyan jó lesz, mint mi, Indianapolisban viszont alaposan elverhetjük Schumacheréket” – véli a kolumbiai, aki csak egy ponttal marad el a vb-címvédő Michael Schumachertől.
Kockáztat a Renault
A Renault-istálló bejelentette, hogy – miután alaposan túlteljesítette az erre az idényre kitűzött céljait – a szezon utolsó három futamán némi kockázatot vállalva radikális változtatásokat hajt végre. A gárda elsősorban a motoron és a vezérműtengelyen módosít az esetleges gyorsulás érdekében.