Remek látványosság, amikor 37 Renault Clio egyszerre próbál befordulni ugyanabba a kanyarba. A rajt után Vladár Tibor került előre (az eredetileg a pole pozíciót megszerző Wéber Gábor nem állhatott rajthoz, mert elkésett a versenyzői eligazításról), majd vezetett Jánosi Sándor is, a végén mégis Él István örülhetett.
Pedig a dobogóra menet még az sem volt teljesen világos a számára, hogy miként lehetett egyáltalán második. (A Pirelli vendégeként beugró Talmácsi Gábor ugyanis egy körrel a vége előtt állt ki váltóhiba miatt a második helyről.) A díjkiosztón még a Jánosi, Él, Makai trió lépett a pódiumra, a kanyarlevágásokért és az ütközésekért kiosztott büntetések után azonban megváltozott a sorrend. A győztesnek járó díj végül Él Istvánhoz került, a második helyet Jánosi Sándor szerezte meg, míg a harmadik Bessenyey Zoltán lett, aki az Autó Modell Sport képviseletében megnyerte a médiakupát is. Shell V-Power Racing Renault
Clio-kupa, az ob 9. futama
Clio-kupa, az ob 9. futama
A végeredmény: 1. Él István (J. B. Motorsport) 33:10.512, 2. Jánosi (J. B. Motorsport) 1.423 mp h., 3. Bessenyey (Zengő Motorsport, Autó Modell Sport) 1.698 mp h., 4. Bárkovics (Széles Motorsport) 2.409 mp h., 5. Czollner (Zengő Motorsport RTL Klub) 7.828 mp h., 6. Makai (Zengő Motorsport, Play Station) 11.357 mp h., 7. Brachna (Minor Motorsport) 13.613 mp h., 8. Herczog (Zengő Motorsport) 14.419 mp h., 9. Szabolcs (WPS AMSE) 16.611 mp h., 10. Solti (Szélesi Motorsport) 22.345 mp h., 11. Ollé (Subaru Motors Hungary) 27.852 mp h., 12. Kis (Zengő Motorsport, Shell V-Power) 32.199 mp h., 13. Halford (Zengő Motorsport, Színes Mai Lap) 35.462 mp h., 14. Kempf T. (Zengő Motorsport) 37.114 mp h., 15. Léderer (Zengő Motorsport, Sport Autó) 40.238 mp h., 16. Rátkai (BOVI Motorsport) 43.385 mp h., 17. Ipacs (Zengő Motorsport) 52. 154 mp h., 18. Földi (Zengő Motorsport, m1) 53.267 mp h., 19. Pataky (Zengő Motorsport, Fradi TV) 54.197 mp h., 20. Soós (Hungária Biztosító ASE) 1:00.301 p h.