A versenyzőket természetesen nem kötötte le teljesen a kocsihajtás, hiszen a legfontosabb számukra a vasárnapi Magyar Nagydíj. Heinz-Harald Frentzen 1994-ben versenyzett először a Hungaroringen, és azóta mindössze egy magyar versenyt hagyott ki, 2002-ben.
Frentzen: vigyázz, nehogy hibázz!
Frentzen: vigyázz, nehogy hibázz!
"Az előzési lehetőségeket figyelembe véve ez a világ egyik legbonyolultabb pályája – vélekedett Frentzen. – Nagyon kell figyelni, mert ha valaki hibázik előtted, akkor nincs túl sok menekülési lehetőség. Sohasem álltam itt dobogóra – 1997-ben győzhettem volna a Williamsszel, ám technikai problémám volt –, a legjobb helyezésem a negyedik a Hungaroringen.” Nick Heidfeldet 1999-ben nálunk avatták Formula–3000-es bajnokká, úgyhogy arról az évről is őriz szép emlékeket: "Ez rendkívül technikás pálya nagyon sok kanyarral és kevés előzési lehetőséggel. Kíváncsi vagyok, hogy az átépítéssel mennyire változott meg a stílusa.”