Bírálják Schumachert

Izsányi SzabolcsIzsányi Szabolcs
Vágólapra másolva!
2003.07.22. 20:19
Címkék
Nem múlik el viták nélkül az olyan izgalmas versenyhétvége, mint amilyen a silverstone-i is volt. A mozgalmas Brit Nagydíj után Mike Gascoyne, a Renault technikai igazgatója Michael Schumachert, a Ferrari ötszörös világbajnokát kezdte ki, mondván: "piszkos módszerekkel akadályozta meg, hogy Fernando Alonso megelőzze őt.
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
A futam első köreiben a hideg Bridgestonegumikon felettébb lassú Schumit keményen támadta a spanyol, a német bevágott elé, és Alonsónak úgy 250 kilométer/órás sebességgel a fűre kellett hajtania. "Jó versenyt láthattunk, az egyetlen sportszerűtlen pillanat az volt, amikor Michael a fűre tessékelte Fernandót. Ez méltatlan volt tőle, ha valaki melléd ér, hagyni kell neki annyi helyet, hogy elférjen. Michael ezt nem tette meg, és veszélybe sodorta vele Fernando életét” – nyilatkozta Gascoyne, majd hozzátette, hogy Alonso maga nem volt mérges az ügy miatt. A 21 éves versenyzőt az Európai Nagydíj után David Coulthard támadta, amiért Alonso állítólag szándékosan lassította és feltartotta őt, de a spanyol nem foglalkozik ezekkel az ügyekkel.
Alonso nem ért célba Silverstone-ban, ahol pályafutása során először állt az élen F1-es versenyen Cristiano da Matta, a Toyota újonc pilótája. A Cart-világsorozat tavalyi bajnoka és csapattársa, Olivier Panis háromkiállásos boxtaktikát választott a versenyre, így az autójában lévő kevés üzemanyagnak is köszönhette, hogy a hatodik rajtkockából indulhatott.
Da Matta az első boxkiállása után a mezőny végére esett vissza, de a pályára berohanó őrültet követő biztonsági időszakban mindenki más szervizelt, és ezzel az élre került, ahol 18 körön át tartotta maga mögött Kimi Räikkönent. "A tartalék autómmal indultam, amely az egy héttel korábbi Goodwood-Fesztiválon is szerepelt. A kirándulás nem tett jót neki, de így is életem legjobb F1-es rajthelyéről indultam, és a versenyen vezetni tudtam. A biztonsági időszakot követő újraindulás után kamatoztatni tudtam a tengerentúlon szerzett tapasztalatomat, a Cartban ugyanis versenyenként hat-nyolcszor jön be a pályára a safety car. Az újraindulás után gyors voltam, sikerült elhúznom az üldözőktől, és ennek köszönhettem, hogy a második és a harmadik boxkiállásom után is pontszerző helyen autóztam, és végül a hetedik lettem. Ez volt eddigi legélvezetesebb F1-es versenyem” – mondta Da Matta, aki roppant elégedett volt TF103-asának új aerodinamikai elemeivel.
Legfrissebb hírek

BL: jól játszottak, de így is kikaptak a Vasas röplabdázói Pireuszban

Röplabda
3 perce

A Budaörs nyerte az NB I-esek csatáját a női kézilabda Magyar Kupában

Kézilabda
15 perce

Köszönünk mindent, Imi úr! – román és magyar válogatott játékosok búcsúznak Jenei Imrétől

Minden más foci
26 perce

A Tatabánya idegenbeli döntetlennel ejtette ki az FTC-t a Magyar Kupából

Kézilabda
29 perce

Labdarúgás: Átrok Zalán már három gólt szerzett az élvonalban

Utánpótlássport
32 perce

Dupla Tízes: Real Madrid-verés Szoboszlai-gólpasszal – ez kellett a Liverpool visszatéréséhez?

Bajnokok Ligája
40 perce

Kétgólos előnyről kapott ki a női jégkorong-válogatott Szlovákiától

Jégkorong
54 perce

A Ludogorec edzője az ellenakciókban bízik a Fradi ellen

Európa-liga
1 órája
Ezek is érdekelhetik