Bírálják Schumachert

Izsányi SzabolcsIzsányi Szabolcs
Vágólapra másolva!
2003.07.22. 20:19
Címkék
Nem múlik el viták nélkül az olyan izgalmas versenyhétvége, mint amilyen a silverstone-i is volt. A mozgalmas Brit Nagydíj után Mike Gascoyne, a Renault technikai igazgatója Michael Schumachert, a Ferrari ötszörös világbajnokát kezdte ki, mondván: "piszkos módszerekkel akadályozta meg, hogy Fernando Alonso megelőzze őt.
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
Da Matta kamatoztatta tengerentúli tapasztalatait, és sokáig vezetett a versenyben
A futam első köreiben a hideg Bridgestonegumikon felettébb lassú Schumit keményen támadta a spanyol, a német bevágott elé, és Alonsónak úgy 250 kilométer/órás sebességgel a fűre kellett hajtania. "Jó versenyt láthattunk, az egyetlen sportszerűtlen pillanat az volt, amikor Michael a fűre tessékelte Fernandót. Ez méltatlan volt tőle, ha valaki melléd ér, hagyni kell neki annyi helyet, hogy elférjen. Michael ezt nem tette meg, és veszélybe sodorta vele Fernando életét” – nyilatkozta Gascoyne, majd hozzátette, hogy Alonso maga nem volt mérges az ügy miatt. A 21 éves versenyzőt az Európai Nagydíj után David Coulthard támadta, amiért Alonso állítólag szándékosan lassította és feltartotta őt, de a spanyol nem foglalkozik ezekkel az ügyekkel.
Alonso nem ért célba Silverstone-ban, ahol pályafutása során először állt az élen F1-es versenyen Cristiano da Matta, a Toyota újonc pilótája. A Cart-világsorozat tavalyi bajnoka és csapattársa, Olivier Panis háromkiállásos boxtaktikát választott a versenyre, így az autójában lévő kevés üzemanyagnak is köszönhette, hogy a hatodik rajtkockából indulhatott.
Da Matta az első boxkiállása után a mezőny végére esett vissza, de a pályára berohanó őrültet követő biztonsági időszakban mindenki más szervizelt, és ezzel az élre került, ahol 18 körön át tartotta maga mögött Kimi Räikkönent. "A tartalék autómmal indultam, amely az egy héttel korábbi Goodwood-Fesztiválon is szerepelt. A kirándulás nem tett jót neki, de így is életem legjobb F1-es rajthelyéről indultam, és a versenyen vezetni tudtam. A biztonsági időszakot követő újraindulás után kamatoztatni tudtam a tengerentúlon szerzett tapasztalatomat, a Cartban ugyanis versenyenként hat-nyolcszor jön be a pályára a safety car. Az újraindulás után gyors voltam, sikerült elhúznom az üldözőktől, és ennek köszönhettem, hogy a második és a harmadik boxkiállásom után is pontszerző helyen autóztam, és végül a hetedik lettem. Ez volt eddigi legélvezetesebb F1-es versenyem” – mondta Da Matta, aki roppant elégedett volt TF103-asának új aerodinamikai elemeivel.
Legfrissebb hírek

A Tottenham szünet után döntötte el a londoni rangadót

Angol labdarúgás
4 perce

Muszukajev és Bajcajev is egyetlen győzelemre van a vb-bronzmeccstől

Birkózás
6 perce

Sorsoltak a vízilabda Eb-re, nagyon nehéz lesz a legjobb négy közé jutni

Vízilabda
12 perce

A Veszprém 42 gólig jutott az FTC otthonában a férfi kézilabda NB I-ben

Kézilabda
29 perce

A Juventus hétgólos mérkőzésen verte meg az Intert a Derby d'Italián

Olasz labdarúgás
31 perce

Második mérkőzését is megnyerte a két magyarral felálló Metz

Kézilabda
40 perce

Újabb óriási csatát nyert meg az ETO az Esbjerg ellen a női kézilabda BL-ben

Kézilabda
53 perce

Schön Szabolcs góllal mutatkozott be az ETO-ban, az MTK-ban Németh Krisztián mesterhármasig jutott

Labdarúgó NB I
1 órája
Ezek is érdekelhetik