Formula–1-es tesztek, kedd
Silverstone, rövid pálya: 1. Kimi Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes, Michelin) 41.728 (28 kör), 2. Trulli (olasz, Renault, M) 42.679 (110), 3. Coulthard (brit, McLaren-Mercedes, M) 42.883 (15), 4. McNish (brit, Renault, M) 43.018 (154)
Jerez: 1. Juan Pablo Montoya (kolumbiai, Williams-BMW, M) 1:24.005 (65), 2. Michael Schumacher (német, Ferrari, Bridgestone) 1:25.324 (55)
Imola: 1. Jacques Villeneuve (kanadai, BAR-Honda, B) 1:22.9 (29), 2. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:24.3 (76), 3. Da Matta (brazil, Toyota, M) 1:25.8 (45)
Fiorano: Felipe Massa (brazil, Ferrari, B) 57.954 (37)
Formula–1-es tesztek, kedd
Silverstone, rövid pálya: 1. Kimi Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes, Michelin) 41.728 (28 kör), 2. Trulli (olasz, Renault, M) 42.679 (110), 3. Coulthard (brit, McLaren-Mercedes, M) 42.883 (15), 4. McNish (brit, Renault, M) 43.018 (154)
Jerez: 1. Juan Pablo Montoya (kolumbiai, Williams-BMW, M) 1:24.005 (65), 2. Michael Schumacher (német, Ferrari, Bridgestone) 1:25.324 (55)
Imola: 1. Jacques Villeneuve (kanadai, BAR-Honda, B) 1:22.9 (29), 2. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:24.3 (76), 3. Da Matta (brazil, Toyota, M) 1:25.8 (45)
Fiorano: Felipe Massa (brazil, Ferrari, B) 57.954 (37)
A kanadai a legjobb időeredmény ellenére panaszkodott, a sérülékeny BAR 005-össel ugyanis csak 29 kört tudott megtenni. Az esős Jerezben Michael Schumacher a tavalyi és az idei Ferrarival is körözött, egyes források szerint három másodperccel gyorsabb volt az új Williams FW25-össel száguldó Montoyánál, míg mások szerint a kolumbiaié lett a legjobb időeredmény. Silverstone-ban a McLaren és a Renault gyakorolt, és amíg az ezüst nyilak sebességben, a kék-sárga négykerekűek megbízhatóságban remekeltek.
Az FIA közben véglegesítette a hivatalos időmérő edzések menetrendjét, és e szerint megszűnik a 107 százalékos szabály, továbbá az egyórás tréningen öt versenyzőnként kisebb szünetet tartanak, amelyeket reklámcélokra használhatnak fel a tévétársaságok. Max Mosley szerint a versenyzők vasárnapi gyűlését is közvetíteniük kellene a televízióknak, bár félő, hogy ezzel a találkozó elveszítené a komolyságát. Mosley a még bizakodó belgák maradék reményét is elvette, amikor kijelentette, biztosan nem lesz az idén Belga Nagydíj.
Közben Bernie Ecclestone a csapatvezetőkkel vív nagy szócsatákat. A McLaren és a Williams csapatvezetőit elmarasztalta, szerinte a csapatoknak maguknak kellett volna megoldaniuk a költségcsökkentést, és nem várni az FIA közbelépésére. Luca di Montezemolónak, a Ferrari elnökének a GPWC elindítását sürgető nyilatkozatára pedig úgy reagált, hogy ha az autógyárak saját sorozatot alapítanak, beperli őket.