Újabb egy évre a Red Bull marad a Sauber-istálló főszponzora, így a február 9-én bemutatandó C22-es négykerekű az elődjeihez hasonló festésben pompázik a tizenhat futamos idény során. Ezzel a svájci kiscsapat anyagi gondjai megoldódtak, hiszen az osztrák cég mellett a Credit Suisse és a Petronas is bőséges támogatást nyújt a számára.
"Nagyon fontos partnerünk a Red Bull, roppant boldogok vagyunk, hogy sikerült megegyeznünk vele. Az anyagi hátterünk stabil, így gondtalanul tekinthetünk a jövőbe” – nyilatkozta Peter Sauber.A Red Bull sokáig hezitált, az Arrows megszűnése után ugyanis új csapat után nézett, ahová a gyár által régóta támogatott pilótát, Enrique Bernoldit vásárolta volna be. A Jordan megfelelő megoldásnak tűnt, és Eddie Jordan fel is ajánlotta, hogy ha az energiaital-gyár részesedést vásárol a csapatában, jöhet Bernoldi. Ám Dietrich Mateschitz, a Red Bull elnöke csak úgy ment volna bele az üzletbe, ha ő jön, Jordan megy, ám ez az íreknek elfogadhatatlan volt, és a terv füstbe ment.A Bridgestone kifejtette, miért nem adott gumikat a Minardinak az e heti valenciai tesztelésre, amelyen az olasz kiscsapat a Formula–3000-ben használatos Avon abroncsokon száguldott. "Tartanak a tárgyalások, de a Bridgestone politikája mindig is az volt, hogy amíg nincs aláírt szerződés, nincs abroncs. Reméljük, mihamarabb megegyezünk a Minardival” – állt a Bridgestone nyilatkozatában. A cég feltehetően a költségekről tárgyal a Minardival, amely 2002 októberében és újévkor is felkereste a gumiszállítás ügyében.