Bernie Ecclestone pénteken Londonban bejelentette, hogy a következő idényben már nem lesz digitális közvetítés a Formula–1-es futamokról. A brit, a német, a francia és az olasz tévétársaságok a továbbiakban nem kapják meg ezt a szolgáltatást. "Úgy döntöttünk, hogy ezentúl az általános közvetítésekre fordítjuk a figyelmünket, és felhagyunk a digitális televíziózással” –nyilatkozta Ecclestone, aki hozzátette: a földi sugárzású csatornákon– Magyarországon az RTL Klubon – a jövőben a futamokról jobb kép- és hanganyaggal, valamint több kameraállással igyekeznek a nézők kedvében járni. Ezzel ugyan csökken, de így is hatalmas marad Ecclestone cégének bevétele.A Toyota 2003. január 8-án mutatja be jövő évi Formula–1-es autóját, a TF103-ast. Az idei évadban két ponttal debütáló kölni team jelentős változásokkal áll fel a márciusi Ausztrál Nagydíjon, Mika Salo és Allan McNish helyett immár Olivier Panis és Cristiano da Matta kormányozza a négykerekűeket. A csapat vezetőségében is lesz változás, Ove Anderssontól John Howett veszi át a karmesteri pálcát. Az eddig általános igazgatóként tevékenykedő Norbert Kreyer lehet az új technikai igazgató, míg a főtervező Gustav Brunner marad.A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) elöljárói azt tervezik, hogy javasolják a törvényhozó testület december 4-i ülésén a tesztelések további korlátozását. Az FIA vezetői szerint március 1. és november 1. között be kellene tiltani a tréningezést azokon a pályákon, amelyek az idény során nagydíjaknak adnak otthont. Ezek szerint csökkenne a tesztelés Barcelonában és Silverstone-ban, és többet köröznének a csapatok Mugellóban, Estorilban és Valenciában. Ha a csapatvezetők beleegyeznek ebbe a módosításba, várhatóan több istálló csatlakozik az új, már elfogadott szabályhoz. E szerint az idény során legfeljebb tíz napot tölthet el teszteléssel egy csapat, cserébe pedig plusz kétórányi szabadedzési lehetőséget kap nagydíjanként. Ez a regula csak akkor lép életbe, ha három csapat december 15-ig elvállalja, hogy 2003-ban az új terv szerint jár el.Felipe Massa a Jordan istállóval tárgyal, így nem elképzelhetetlen, hogy 2003-ban ő lesz az ír csapat egyik versenyzője. Az anyagi gondokkal küszködő silverstone-i gárda esetében egyre inkább úgy tűnik, hogy azt szerződtetik, aki a legtöbb pénzt hozza. A Honda távozásával Szato Takuma helye megingott, és mivel kevés a japán érdeklődő, az ázsiainak kevés az esélye a folytatásra. A Benson and Hedges cigarettamárka a Ford miatt ajánl több pénzt, és szívesen növeli is a tétet, ha brit pilóta – Eddie Irvine vagy Anthony Davidson – csatlakozik a teamhez.