A tanulás időszaka lejárt

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2002.11.18. 20:29
Címkék
Szabó Gergő és Táborszki Attila az idén mutatkozott be a rali elitkategóriájában, méghozzá egy Toyota Corolla WRC-vel. A hazai bajnokságban nem volt túl nagy szerencséjük, hiszen hiába szereztek szakaszgyőzelmeket, az öt futamból mindössze négyen értek célba. A közelmúltban megtartott, az Európa-bajnoki értékelésbe tízes szorzóval számító Waldviertel-ralin (ismertebb nevén Semperit-ralin) azonban célba értek Szabóék, méghozzá legjobb magyarként az abszolút hetedik helyen.
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
– Ez volt az első nemzetközi szereplésünk ezzel az autóval, úgyhogy nagyon izgatottan készültünk rá – mondta Szabó. – Sajnos, nem volt problémamentes a viadal, hiszen már rögtön a második gyorsasági szakaszon elromlott az ablaktörlő, és egész nap anélkül kellett autóznunk. Amivel nem is lett volna baj, ha nem szakadt volna az eső.
– Ennek ellenére az ötödik helyen zárták a napot.
–Ezzel a helyezéssel ki is egyeztem volna, de másként alakult. Még az első napon megüthettük valahol a kocsi elejét, aminek következtében másnap összetartott a két első kerék, úgyhogy egyenesben is leestünk az útról, elég volt rámenni egy vízátfolyásra. Igaz, hogy a harmadik gyorsasági szakasz után a szervizesek megoldották a problémát, de addigra már több mint két perc volt a hátrányunk. Attól kezdve már csak egy cél lebegett a szemünk előtt: a célba érés...
– A viadal előtt milyen eredménnyel lett volna elégedett?
–A legjobb hat között szerettem volna végezni. Ez a mostani pozíció végül is csak eggyel esik ezen kívül, de annak nem nagyon örültem, hogy egy N-csoportos autó is megelőzött. Másfelől viszont elégedett vagyok, mert rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk ezen a hétvégén, nagyjából ugyanannyi kilométert tettünk meg, mint itthon egész évben. És az sem utolsó szempont, hogy mi lettünk a legjobb magyarok...
– Mit tervez a jövő évre?
– Marad ez a kocsi, mert valószínűleg másra nem lesz pénzünk, de a Waldviertel-ralin olyan jól éreztük magunkat, hogy jövőre is szeretnénk rajthoz állni néhány nemzetközi viadalon. A tanulás időszaka, azt hiszem, lejárt, most már jöhet az igazi küzdelem. A nemzetközi versenyek egyébként szerintem nagyobb kihívást jelentenek, mint a hazaiak, mivel külföldön nem ismerjük a pályákat, sokat kell improvizálni. Én pedig azt nagyon szeretek!
Legfrissebb hírek

Sakk: Rapport és Gaál is rontott a világranglistán

Egyéb egyéni
6 perce

Fehérvár: az U21-es válogatott játékos nem akar az NB II-ben játszani; két hazatérő légiós érkezik

Labdarúgó NB II
32 perce

Elkészült az NB II sorsolása – Fehérvár–Honvéd presztízsmeccs a nyitányon

Labdarúgó NB II
34 perce

Marozsán Fábián–James McCabe

Tenisz
42 perce

„Köszöntöm a kedves hokiőrülteket!” – Hosszú Kávé Spiller Istvánnal

Képes Sport
49 perce

F1 75: Spában vette kezdetét Jim Clark 1963-as dominanciája

F1
50 perce

Klub-vb: újra elveszítheti Rodrit a Manchester City

Klub-vb
1 órája

Wimbledon: a torna történetének legforróbb nyitó napja volt a hétfői

Tenisz
1 órája
Ezek is érdekelhetik