A tanulás időszaka lejárt

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2002.11.18. 20:29
Címkék
Szabó Gergő és Táborszki Attila az idén mutatkozott be a rali elitkategóriájában, méghozzá egy Toyota Corolla WRC-vel. A hazai bajnokságban nem volt túl nagy szerencséjük, hiszen hiába szereztek szakaszgyőzelmeket, az öt futamból mindössze négyen értek célba. A közelmúltban megtartott, az Európa-bajnoki értékelésbe tízes szorzóval számító Waldviertel-ralin (ismertebb nevén Semperit-ralin) azonban célba értek Szabóék, méghozzá legjobb magyarként az abszolút hetedik helyen.
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
Szabó Gergô és Táborszki Attila egy külsôleg megújult Toyotát állított csatasorba Ausztriában, ahol a legjobb magyarként végzett
– Ez volt az első nemzetközi szereplésünk ezzel az autóval, úgyhogy nagyon izgatottan készültünk rá – mondta Szabó. – Sajnos, nem volt problémamentes a viadal, hiszen már rögtön a második gyorsasági szakaszon elromlott az ablaktörlő, és egész nap anélkül kellett autóznunk. Amivel nem is lett volna baj, ha nem szakadt volna az eső.
– Ennek ellenére az ötödik helyen zárták a napot.
–Ezzel a helyezéssel ki is egyeztem volna, de másként alakult. Még az első napon megüthettük valahol a kocsi elejét, aminek következtében másnap összetartott a két első kerék, úgyhogy egyenesben is leestünk az útról, elég volt rámenni egy vízátfolyásra. Igaz, hogy a harmadik gyorsasági szakasz után a szervizesek megoldották a problémát, de addigra már több mint két perc volt a hátrányunk. Attól kezdve már csak egy cél lebegett a szemünk előtt: a célba érés...
– A viadal előtt milyen eredménnyel lett volna elégedett?
–A legjobb hat között szerettem volna végezni. Ez a mostani pozíció végül is csak eggyel esik ezen kívül, de annak nem nagyon örültem, hogy egy N-csoportos autó is megelőzött. Másfelől viszont elégedett vagyok, mert rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk ezen a hétvégén, nagyjából ugyanannyi kilométert tettünk meg, mint itthon egész évben. És az sem utolsó szempont, hogy mi lettünk a legjobb magyarok...
– Mit tervez a jövő évre?
– Marad ez a kocsi, mert valószínűleg másra nem lesz pénzünk, de a Waldviertel-ralin olyan jól éreztük magunkat, hogy jövőre is szeretnénk rajthoz állni néhány nemzetközi viadalon. A tanulás időszaka, azt hiszem, lejárt, most már jöhet az igazi küzdelem. A nemzetközi versenyek egyébként szerintem nagyobb kihívást jelentenek, mint a hazaiak, mivel külföldön nem ismerjük a pályákat, sokat kell improvizálni. Én pedig azt nagyon szeretek!
Legfrissebb hírek

Hét magyar, többek között Kós Hubert is jelölt az európai vizes szövetség év legjobbjainak listáján

Úszás
18 perce

Női kézilabda NB I: lengyel válogatott átlövőt igazolt a Debrecen – hivatalos

Kézilabda
35 perce

Kenyai szenzáció a darts-vb-n, Munyua legyőzte De Deckert!

Egyéb egyéni
42 perce

Dudin Gleb az idei magyar sakkbajnok, a nőknél Lázárné Vajda Szidónia nyert

Egyéb egyéni
54 perce

Az év góljának választották Molnár Rajmund ollózását

Légiósok
1 órája

Alpesisí-vk: ötvenedik győzelmét aratta Odermatt

Téli sportok
1 órája

Dárdai Pál lett az Újpest sportigazgatója – hivatalos

Labdarúgó NB I
2 órája

Eldőlt, márciusban, Katarban lesz a Finalissima

Minden más foci
2 órája
Ezek is érdekelhetik