Borsiék harmadik helye

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2002.09.17. 21:55
Címkék
35. Yu-rali, ötös szorzójú Eb-futam, Valjevo
Abszolút sorrend: 1. Krum Doncsev, Rumen Manolov (bolgár, Peugeot 306 Maxi) 1:58:52.2, 2. Jereb, Kurent (szlovén, SEAT Ibiza Kit-car) 2:09.1 perc hátrány, 3. Borsi Gergely, Diebel András (magyar, Szerpen Team, Mitsubishi Lancer Evo6) 2:10.3 p h.
35. Yu-rali, ötös szorzójú Eb-futam, Valjevo
Abszolút sorrend: 1. Krum Doncsev, Rumen Manolov (bolgár, Peugeot 306 Maxi) 1:58:52.2, 2. Jereb, Kurent (szlovén, SEAT Ibiza Kit-car) 2:09.1 perc hátrány, 3. Borsi Gergely, Diebel András (magyar, Szerpen Team, Mitsubishi Lancer Evo6) 2:10.3 p h.
Remek magyar eredmény született a jugoszláv ötös szorzójú Európa-bajnoki futamon, a Yu-ralin. Az ötszáz kilométer össztávú (ebből 220 kilométer volt a gyorsasági szakaszok hossza) viadalon gyakran 1500 méteres szintkülönbségű pályákon zajlott a küzdelem, amelynek végén a Borsi Gergely, Diebel András kettős felállhatott a dobogó harmadik fokára.
A nívós mezőnyből sokáig a jugoszláv bajnok Pintér Tibor állt az élen egy Octavia WRC-vel, ám neki utóbb műszaki okok miatt búcsúznia kellett úgyhogy a vezetést Andrej Jereb vette át.
Bár kisebb műszaki gondok Borsiékat is hátráltatták – az AC-pumpa eldugulása, olajszivárgás, kuplungproblémák –, a harmadik hely biztosnak ígérkezett, sőt, az utolsó gyorsasági szakaszon még a második hely reménye is felcsillant előttük. Jereb ugyanis defektet kapott, amely tetemes időveszteséget jelentett számára, úgyhogy végül mindössze 1.2 másodperccel végzett Borsi előtt. A győzelmet a bolgár Doncsev, Manolov kettős szerezte meg egy 306-os Peugeot-val.
Borsiék a bronzéremnek is nagyon örültek, főleg, hogy ez egyben az A8-as géposztály győzelmét is jelentette számukra. A viadalon rajthoz állt még egy magyar versenyző – Maksa Imre azonban a második gyorsasági szakaszon technikai okok miatt a verseny feladására kényszerült.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik