Ralf Schumacher, a Williams-istálló német pilótája már nagyon készül a Magyar Nagydíjra és a 2003-as idényre is. A világbajnoki pontverseny második pozíciójáért csapattársával, Juan Pablo Montoyával, a ferraris Rubens Barrichellóval és a mclarenes David Coultharddal küzdő Ralf Schumi szerint az idény hátralévő versenyei meghatározóak lesznek abból a szempontból, hogy a Williams jövőre fel tudja-e venni a csatát a Ferrarival."A világbajnoki második hely már nem meghatározó a számomra, sokkal fontosabb, hogy az idény vége előtt közelebb kerüljünk a Ferrarihoz. Ha nem sikerül ezt megoldanunk, nagyon nehéz lesz a következő szezon a számunkra. A Magyar Nagydíjon kiderül, mit hoz számunkra a jövő” – nyilatkozta Ralf Schumacher.Montoya is kihasználta az időt a pihenésre, de már teljes figyelmét az egy hét múlva a Hungaroringen megrendezendő versenyre fordítja. Az elmúlt napokban a családjával és barátaival Miamiban vakációzó kolumbiai szereti a Magyar Nagydíj hangulatát. "A Magyar Nagydíj az idény egyik fénypontja, nagyon szeretem Budapestet. A pálya igen bonyolult, sokat kell rajta pepecselni, inkább alkalmaznám gokartpályának, mint Formula–1-es ringnek. Nem tartozik a kedvenceim közé, ettől függetlenül megpróbálom rajta a lehető legjobb eredményt elérni” – fogalmazott Montoya. A grove-i csapat igen eredményes a Hungaroringen, az eddigi 16 futamból hetet Sir Frank Williams pilótái nyertek meg. A team legutóbbi győzelmét Jacques Villeneuve szerezte, még 1997-ben, az arrowsos Damon Hill előtt. Mario Theissen, a BMW sportigazgatója azt javasolja, hogy tiltsák be a roppant drága "egzotikus fémeket”, amelyeket a motorgyártásnál használnak fel egyesek, például a Ferrari. A maranellóiak állítólag teljesen új, elképesztően drága anyagot használnak a jövő évi erőforrások építéséhez, és Theissen azt szeretné, ha ugyanúgy, mint 2001 előtt, a McLaren esetében a berilliumot, az FIA tiltsa be az új anyagot. A Jaguar-istálló számára nem éppen hízelgő nyilatkozat hangzott el Allan Gilmour, a Ford gazdasági igazgatója szájából. Gilmour szerint veszélybe került a csapat Formula–1-es jövője, és ez tovább erősíti azon pletykákat, amelyek szerint a Ford felhagy a Jaguar-istálló üzemeltetésével, és inkább szimpla motorszállítóként folytatja Formula–1-es tevékenységét. A héten a Ford legfelsőbb vezetése kijelentette, továbbra is a Jaguar lesz a gyár zászlóvivője az F1-ben, de ez nem tarthat túl sokáig."Nézzük meg, mit kell megfontolni egy Formula–1-es csapat üzemeltetésének tervezésekor! Mellette szól, hogy nagyon látványos a sport, és hogy az autógyártás technikája a legfelsőbb szinten van jelen benne. A másik oldalt is meg kell említeni: nincs szükségünk a Formula–1-re, mert bár érdekes és izgalmas, hihetetlenül drága” – mondta Gilmour.A Jordan állítólag már egy ideje tárgyal a Forddal esetleges motorszállítási szerződésről, bár egyik fél sem árult el konkrétumot. A szakemberek szerint Eddie Jordannek 15 milliót kell fizetnie évente a Cosworth néven futó V10-esekért, amelyek 2003-ban vagy 2004-ben a Hondát váltják a silverstone-iaknál.