Nem parkolópályán játszottak Debrecenben

Vágólapra másolva!
2005.06.13. 20:36
Címkék
Kiszorultak az autók vasárnap a debreceni Malompark-üzletközpont parkolójából, amelynek betonján reggeltől késő délutánig pattogtak a labdák.
Debrecenben is sokakat megmozgatott a streetball-fesztivál
Debrecenben is sokakat megmozgatott a streetball-fesztivál
Debrecenben is sokakat megmozgatott a streetball-fesztivál
Debrecenben is sokakat megmozgatott a streetball-fesztivál
Debrecenben is sokakat megmozgatott a streetball-fesztivál
Debrecenben is sokakat megmozgatott a streetball-fesztivál
A magyarországi utcai kosárlabdázás történetében először szerepelt az adidas streetballfesztiválon névszponzorként egy "külső" támogató, a Media Markt, amelynek jóvoltából a legjobban szereplő alakulatok tagjai az erkölcsi elismerésen túl mp3-as lejátszóval is gazdagodtak.

Tizenöt kategóriában tizennégy pályán összesen kilencvenegy csapat vetélkedett, a legfiatalabb kosaras alig 10, a legidősebb 45 éves volt. Hogy mekkora a vonzereje ennek az események, azt jelzi, hogy Erdélyből és Dombóvárról is érkeztek résztvevők, és a palánkcsatákat a nap folyamán kétezren tekintették meg.

A nagyérdemű a centerpályán zajló eseményeket is figyelemmel kísérhette. Például azt, hogy a kosárlabda-játékvezetők miként ikszeltek az újságírókkal (12-12) és a DVSC NB I-es női kézilabdázóival (6-6) - bundáról szó sem lehetett -, valamint azt, hogy a hatféle dobóversenyen indulók milyen ügyesek, uram bocsá’ ügyetlenek.

Szégyenkeznie persze senkinek sem kellett a hagyományokhoz híven jó hangulatú fesztiválon, amelyről a kategóriák győztesei bejutottak a szeptemberi fővárosi döntőbe.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik