A meetupon kiderül, melyek a PR-tevékenység és a márkaépítés elemei, és ezeket hogyan integrálják a sportszervezetek, illetve a sportban érdekelt márkák a marketingstratégiájukba. Választ kapunk arra, hogy miért speciális a sport területe a branding szempontjából, és milyen kreatív lehetőségek léteznek a pozitív asszociáció kiváltására az egyéni sportolók, a csapatsportok, valamint a kereskedelmi márkák számára. Ezen kívül az interaktív rendezvényen bepillantást nyerünk piacvezető hazai gyakorlati megoldásokba is.
A sportolók, sportvezetők, sportmarketingesek, valamint a vállalati szféra marketingesei érdeklődésére számot tartó eseményen Rácz Félix (Felix Promotion Menedzseriroda), Várkonyi Ádám (Videoton FC), Büttl Krisztián (Red Bull), Hováth Vanda (Ringier Sport Network/Nemzeti Sport), Náray Vilmos (Live PR/Live Sport), Lóránt András (FIBA-licenszes sportmenedzser) és Jagodits Rómeó (Magyar Futballmarketing Műhely) fejtik ki véleményüket a témában. A sport branding különböző területeiről érkező szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk a piac kulcskérdéseiről.
A féléves rendszerességgel jelentkező Sportmarketing Újragondolva meetup formabontó kezdeményezés, amelynek célja, hogy friss ötletek generálásával és a szakmai kommunikáció elindításával megteremtse a sportmarketing rendszeres fórumát Magyarországon.
További részletek, jegyinformáció, regisztráció az esemény honlapján!