„Életem legnehezebb versenyei voltak – mondta a versenyek után 10 pontjával a vb-pontverseny 11. helyén álló Michelisz Norbert (aki a privát versenyzőknek kiírt Yokohama Drivers' Trophy-ban 15 pontjával a 6. helyen áll). – Az autóval ma nem is nagyon tudtam foglalkozni, csak arra figyeltem, hogy a kormányt a kezemben tartsam. A második futamra a fiúk fantasztikus munkával megjavították a kormányszervót, de az első pillanatokban még mindig nagyon nehezemre esett elfordítani a kormányt. Ez volt a maximum, amit ki tudtunk hozni a mai napból, nagyon örülök, hogy az összetettben és a Yokohama Drivers' Trophyban is tudtunk pár pontot menteni."
1. FUTAM
Michelisz Norbert a hetedik pozícióból kezdte meg a repülőrajttal indított első futamot, a rajt után sikeresen megelőzte az előtte induló, szintén BMW-s Kristian Poulsent – annak ellenére, hogy a mögüle érkező Tom Coronel kétszer is nekiütközött autója hátuljának, ami látható sérüléseket okozott a hátsó lökhárítón. A holland pilóta keményen támadta a védekező Micheliszt, aki a kör második felére lélegzetvételnyi előnyhöz jutott.
Robert Huff megtartotta a vezetést a rajt után Alain Menu és Gabriele Tarquini előtt, őt Yvan Muller és Tiago Monteiro követte. A második körben Tom Coronel visszaesett, megelőzte Fredy Barth és Poulsen. A harmadik körben történtek a verseny leglényegesebb eseményei: először Alekszej Dudukalo forgatta meg Tanigucsi Jukinurit a kettes kanyarban, akinek autójába belerohant Marchy Lee BMW-je.
Néhány kanyarral később a megpördülő Barthot elkerülve Coronel is megforgott, akinek nagy sebességgel nekiütközött a hátulról érkező Franz Engstler autója. A két BMW azonnal kiesett, Coronel autóját ráadásul megjavítani sem lehetett a második futam előtt. A balesetek miatt pályára gördült a safety car, amely a tizenöt körre növelt versenytáv nyolcadik körének végén távozott.
Az újraindítás után Poulsen támadni kezdte a hatodik helyen autózó Micheliszt. A magyar versenyző ekkor a legjobb BMW-s pilóta volt, és vezette a Yokohama Drivers' Trophy értékelését. Michelisz elől Tiago Monteiro ismét ellépett. A 10. körben Huff vezetett Menu, Yvan Muller, Tarquini, Tiago Monteiro és Michelisz Norbert előtt, akit a 11. körben Poulsen meg tudott előzni. Ennek oka, hogy a küzdelem során elromlott Michelisz autójának kormányszervója, így a Zengő Dension Team pilótája az utolsó négy körben szervorásegítés nélkül vezette versenyautóját.
Michelisz ennek ellenére vissza tudta verni Michel Nykjaer támadásait, és a hetedik helyen ért célba.
2. FUTAM
Az első futam után a csapat az eredeti időtervhez viszonyítva kezdett neki a második futam előtti javításnak, ennek következtében megsértették a parc fermé szabályait, így Michelisz elvesztette negyedik rajtpozícióját, és csak az utolsó sorból rajtolhatott a második futamon.
A két futam között a Zengő Dension Team szerelői sikeresen megjavították Michelisz Norbert BMW-jének eltört szervocsövét, a magyar versenyző így a boxutcából kezdhette meg a második futamot. Michelisz az első kör derekán kezdte meg az ellenfelek üldözését, és a verseny végére a négy pontot érő nyolcadik helyig verekedte előre magát.
A rajt után a pole pozícióból induló Tarquini megtartotta a vezetést, bár a Chevrolet versenyzői folyamatosan keményen támadták, ám a verseny második felében Muller műszaki hiba miatt kénytelen volt kiállni a boxba, a második helyen haladó Huff pedig összeütközött Tarquinivel, így Huff a hatodik helyre esett vissza. A futamot végül Tarquini nyerte meg, Menu a második, Monteiro pedig a harmadik lett.
A továbbiakban Darryl O'Young, Nykjaer, Huff, Robert Dahlgren, Michelisz Norbert, Dudukalo és Javier Villa következett. A technikai nehézségek ellenére Michelisz a legjobb BMW-s pilóta lett, és harmadik helyet szerzett a Yokohama Drivers' Trophyban.