Manchester United: Chile legnagyobb borászata a klub legújabb szponzora

Vágólapra másolva!
2010.05.20. 10:51
Címkék
A Manchester United labdarúgócsapata a Vina Concha y Toro SA-val kötött támogatói szerződést, amely Chile legnagyobb borászata. Március óta ez a negyedik aláírt szponzori megállapodása Alex Ferguson együttesének.

A Manchester United több mint 200 millió font kereskedelmi bevételre tett szert, mióta 2007-ben megnyitották londoni székhelyű kereskedelmi irodájukat. Ezt az összeget húsz megállapodással érték el – mondta a klub tulajdonosainak szóvivője.

A klub legújabb szponzorának olyan cégekkel kell majd osztoznia a hirdetési felületeken, mint az Anheuser-Busch InBev NV, a Budweiser sörmárka tulajdonosa és a dél-koreai Kumho Tire Co. A szerződések részleteit – mint a támogatási összeg és a szponzoráció időtartama – nem hozták nyilvánosságra.

„Olyan partnert szerettünk volna találni, akiben szintén megvan a tökéletességre törekvés, akárcsak cégünkben. A Manchester United roppant erőteljes nemzetközi márkává fejlődött, ezért döntöttünk szponzorálása mellett" – mondta Giancarlo Bianchetti, a borászat marketingigazgatója.

Legfrissebb hírek

Kajak-kenu vk: öt olimpiai érmes és 14 újonc ül hajóba Szegeden

Kajak-kenu
1 órája

Tyson Fury Budapesten válaszolt a kérdésre – mikor tér vissza a ringbe….

Ökölvívás
1 órája

Az FTC megőrizné a lendületét, az UVSE revansra készül a női vízilabda ob I döntőjében

Vízilabda
1 órája

Madaras Norbert: Az olimpia utáni évben mindig az újjáépítés kerül előtérbe

Vízilabda
2 órája

Évszázada a versenylovak otthona a Kincsem Park

Népsport
2 órája

Szinte tét nélküli, mégis fontos meccs vár Kerkez Milosra

Angol labdarúgás
3 órája

Lőw Zsolt a brémaiak ellen már számíthat Gulácsi Péterre

Német labdarúgás
3 órája

Evezés: eljött a fiatalok ideje

Utánpótlássport
3 órája
Ezek is érdekelhetik