Manchester United: Chile legnagyobb borászata a klub legújabb szponzora

Vágólapra másolva!
2010.05.20. 10:51
Címkék
A Manchester United labdarúgócsapata a Vina Concha y Toro SA-val kötött támogatói szerződést, amely Chile legnagyobb borászata. Március óta ez a negyedik aláírt szponzori megállapodása Alex Ferguson együttesének.

A Manchester United több mint 200 millió font kereskedelmi bevételre tett szert, mióta 2007-ben megnyitották londoni székhelyű kereskedelmi irodájukat. Ezt az összeget húsz megállapodással érték el – mondta a klub tulajdonosainak szóvivője.

A klub legújabb szponzorának olyan cégekkel kell majd osztoznia a hirdetési felületeken, mint az Anheuser-Busch InBev NV, a Budweiser sörmárka tulajdonosa és a dél-koreai Kumho Tire Co. A szerződések részleteit – mint a támogatási összeg és a szponzoráció időtartama – nem hozták nyilvánosságra.

„Olyan partnert szerettünk volna találni, akiben szintén megvan a tökéletességre törekvés, akárcsak cégünkben. A Manchester United roppant erőteljes nemzetközi márkává fejlődött, ezért döntöttünk szponzorálása mellett" – mondta Giancarlo Bianchetti, a borászat marketingigazgatója.

Legfrissebb hírek

A Midtjylland és a Malmö is nagy előnyt szerzett az El-selejtező playoffkörében

Európa-liga
23 perce

„Korábban is lenyűgöztek a magyarok olimpiai tervei és kreatív ötletei” – Thomas Bach a Nemzeti Sportnak

Egyéb egyéni
35 perce

Egy lépéssel közelebb a főtábla! Az ETO hazai pályán győzte le a Rapidot

Európa-konferencialiga
37 perce

Rubik-kocka, fűszeres gulyás: megérkezett a mezőny a balatonfőkajári MotoGP-hétvégére

Egyéb autó-motor
43 perce

Fallabda Eb: Farkas Balázs nagy csatában maradt le az elődöntőről

Egyéb egyéni
50 perce

Kerékpársport: Feldhoffer még önmagát is meglepte a szintlépéssel

Utánpótlássport
1 órája

Férfi kosárlabda vb-selejtező: A finnek ellen itthon kezd Magyarország

Kosárlabda
1 órája

Magyar rangadó a US Open főtáblájáért

Tenisz
2 órája
Ezek is érdekelhetik