Manchester United: Chile legnagyobb borászata a klub legújabb szponzora

Vágólapra másolva!
2010.05.20. 10:51
Címkék
A Manchester United labdarúgócsapata a Vina Concha y Toro SA-val kötött támogatói szerződést, amely Chile legnagyobb borászata. Március óta ez a negyedik aláírt szponzori megállapodása Alex Ferguson együttesének.

A Manchester United több mint 200 millió font kereskedelmi bevételre tett szert, mióta 2007-ben megnyitották londoni székhelyű kereskedelmi irodájukat. Ezt az összeget húsz megállapodással érték el – mondta a klub tulajdonosainak szóvivője.

A klub legújabb szponzorának olyan cégekkel kell majd osztoznia a hirdetési felületeken, mint az Anheuser-Busch InBev NV, a Budweiser sörmárka tulajdonosa és a dél-koreai Kumho Tire Co. A szerződések részleteit – mint a támogatási összeg és a szponzoráció időtartama – nem hozták nyilvánosságra.

„Olyan partnert szerettünk volna találni, akiben szintén megvan a tökéletességre törekvés, akárcsak cégünkben. A Manchester United roppant erőteljes nemzetközi márkává fejlődött, ezért döntöttünk szponzorálása mellett" – mondta Giancarlo Bianchetti, a borászat marketingigazgatója.

Legfrissebb hírek

Szombati sportműsor: három meccs az NB I-ben, Tottenham–Liverpool

Minden más foci
13 perce

MLSZ-elemzés: hét éve javuló tendenciát mutat az NB I; Kós Hubert: Van esélyem akár még nagyobb eredmények elérésére

E-újság
18 perce

Háromszori hosszabbítás után nyert a Barcelona a férfi kosárlabda Euroligában

Kosárlabda
22 perce

Francia Kupa: továbbjutott a Lens és az Angers, a Brest máris búcsúzott

Francia labdarúgás
40 perce

Csak egyenlíteni tudott, nyerni nem a Valencia

Spanyol labdarúgás
54 perce

Kéz a kézben a mélyben – Moncz Attila publicisztikája

Minden más foci
1 órája

A Dortmund nyerte meg a Borussia-rangadót

Német labdarúgás
1 órája

Greaves nagyot játszott, de Gurney legyőzte a legjobb női dartsost a vb-n

Egyéb egyéni
1 órája
Ezek is érdekelhetik