Chelsea: „szeletvágás” a kínai piacról, mandarinnyelvű honlap

Vágólapra másolva!
2006.11.28. 14:50
Címkék
Saját márkanevének népszerűsítésére, s a kínai szurkolóbázis növelésére a Chelsea mandarinnyelven is elindítja internetes oldalát, amelyet 2007-ben indít el a SINA nevű portállal karöltve.
Paul Smith, a londoni klub pénzügyi igazgatója elmondta, hogy a website kialakításánál a helyi kultúra sajátosságait is figyelembe veszik.

„Az együttműködés újabb lépcsőjét jelenti a Chelsea kínai kapcsolatainak fejlesztésében. Nyilvánvaló, hogy növekszik majd a népszerűségünk, s éppen a megfelelő időben lépünk magasabb lépcsőfokra” – mondta a gazdasági szakember.

Az ázsiai piac az elmúlt években vált kiemelkedően fontos az európai élklubok számára, ezt jól mutatja az internetes oldalak ugrásszerű gyarapodása és a térség országaiba is egyre több csapat látogat el.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik