Chelsea: „szeletvágás” a kínai piacról, mandarinnyelvű honlap

Vágólapra másolva!
2006.11.28. 14:50
Címkék
Saját márkanevének népszerűsítésére, s a kínai szurkolóbázis növelésére a Chelsea mandarinnyelven is elindítja internetes oldalát, amelyet 2007-ben indít el a SINA nevű portállal karöltve.
Paul Smith, a londoni klub pénzügyi igazgatója elmondta, hogy a website kialakításánál a helyi kultúra sajátosságait is figyelembe veszik.

„Az együttműködés újabb lépcsőjét jelenti a Chelsea kínai kapcsolatainak fejlesztésében. Nyilvánvaló, hogy növekszik majd a népszerűségünk, s éppen a megfelelő időben lépünk magasabb lépcsőfokra” – mondta a gazdasági szakember.

Az ázsiai piac az elmúlt években vált kiemelkedően fontos az európai élklubok számára, ezt jól mutatja az internetes oldalak ugrásszerű gyarapodása és a térség országaiba is egyre több csapat látogat el.
Legfrissebb hírek

A meglepő nyári edzőváltás után a mezőny első felébe vágyik a BVSC – NB II-es felvezetés, 8. rész

Labdarúgó NB II
45 perce

Bejelentette Noni Madueke érkezését az Arsenal – hivatalos

Angol labdarúgás
46 perce

Marozsán a Los Angeles-i olimpiáig a Vasasban folytatja pályafutását

Tenisz
1 órája

Tour: Pogacar a hegyi időfutamon is adott Vingegaard-nak

Kerékpár
1 órája

Martinkó Gábor: A tanítványok tartanak fiatalon

Utánpótlássport
1 órája

Új hátvéd érkezését jelentette be a Videoton

Labdarúgó NB II
2 órája

Gálfi Dalma a negyeddöntőben búcsúzott a hamburgi tenisztornán

Tenisz
2 órája

Az MU megállapodott Mbeumóról; olasz válogatott csatárt igazolt a Napoli – pénteki transzferhíradó

Minden más foci
2 órája
Ezek is érdekelhetik