Chelsea: „szeletvágás” a kínai piacról, mandarinnyelvű honlap

Vágólapra másolva!
2006.11.28. 14:50
Címkék
Saját márkanevének népszerűsítésére, s a kínai szurkolóbázis növelésére a Chelsea mandarinnyelven is elindítja internetes oldalát, amelyet 2007-ben indít el a SINA nevű portállal karöltve.
Paul Smith, a londoni klub pénzügyi igazgatója elmondta, hogy a website kialakításánál a helyi kultúra sajátosságait is figyelembe veszik.

„Az együttműködés újabb lépcsőjét jelenti a Chelsea kínai kapcsolatainak fejlesztésében. Nyilvánvaló, hogy növekszik majd a népszerűségünk, s éppen a megfelelő időben lépünk magasabb lépcsőfokra” – mondta a gazdasági szakember.

Az ázsiai piac az elmúlt években vált kiemelkedően fontos az európai élklubok számára, ezt jól mutatja az internetes oldalak ugrásszerű gyarapodása és a térség országaiba is egyre több csapat látogat el.
Legfrissebb hírek

NBA: Barnes vezérletével nyert a Raptors, karriercsúcsokkal győzött a Hawks

Amerikai sportok
8 perce

Tóth Alex: Nehéz meccs volt, a végéig izgulni kellett

Magyar válogatott
38 perce

Littler tanári játékkal jutott a negyeddöntőbe a Grand Slam of Dartson

Egyéb egyéni
6 órája

Pénteki sportműsor: jön az első magyar derbi az osztrák hokiligában

Minden más foci
7 órája

Győztünk, de a pótselejtezőért is küzdeni kell; Horváth Dávid: Magamat adom!

E-újság
7 órája

Szalai Attila: Miért ne szerezhetnénk meg a csoport első helyét?

Magyar válogatott
7 órája

Willi Orbán volt a válogatott legjobbja az örmények ellen – NS-osztályzatok

Magyar válogatott
7 órája

Nyertünk, de maradt tét – Deák Zsigmond jegyzete

Magyar válogatott
7 órája
Ezek is érdekelhetik