Bikinis cheerleaderek ösztönöznek bérletvásárlásra

Vágólapra másolva!
2012.07.12. 17:28
Címkék
Angliában még a másodosztálynak megfelelő Championshipben sem küzdenek a klubok üresen tátongó lelátókkal, a bérletek eladásának növeléséért azonban nyárról nyárra kőkeményen meg kell dolgozni. És nem csak az átigazolási piacon.


A Crystal Palace hivatalos szurkolólányai (The Crystals – A Kristályok) a jó ügy érdekében összefogtak és felénekelték a nyár egyértelműen legfülbemászóbb slágerét, a „Call Me Maybe"-t, illetve egy szexi videóklipet is forgattak mellé, hogy felpezsdítsék szurkolók bajnoki meccsektől mentes nyári napjait. A kampány során az éves bérletüket elsőként megújító drukkerek között kisorsolják a klipben látható és csinos lányok által viselt bikiniket is.


Az ötlet egyébként nem egyedülálló: pár hete a Miami Dolphins (NFL) cheerleaderei énekelték el ugyanezt a slágert, hasonló koncepcióval és hasonlóan kevés ruhában. Ők nem a bérletek eladását szerették volna növelni, csak a Delfinek népszerűsítéséért dalolásztak.

Legfrissebb hírek

Női kosárlabda NB I: horvát irányítóval erősített a bajnok Sopron

Kosárlabda
43 perce

Szalai Attila a Kasimpasában folytatja – hivatalos

Légiósok
1 órája

A Győr és a DVSC idegenben, az FTC otthon kezdi a női kézi BL csoportkörét

Kézilabda
1 órája

Fordulatos mérkőzésen győzte le a magyar női pólóválogatott a görögöket a vizes vb-n

Vizes vb 2025
1 órája

A Puskás Akadémia tehetsége Wolfsburgba szerződött

Német labdarúgás
1 órája

MKSZ-podcast: „Most arattuk le az első gyümölcsöt”

Kézilabda
1 órája

Vívás: Essenben bizonyítana az Amerikában bajnok Domonkos Emese

Utánpótlássport
1 órája

Kékszalag: beérkezett az utolsó hajó, a Kaland

Egyéb egyéni
1 órája
Ezek is érdekelhetik