19. kör: A győztes Felipe Massa első boxkiállásakor, a tankolás végén a szerelők úgy húzták ki a tömlőt, hogy még folyt az üzemanyag. Pillanatokra lángra lobbant a Ferrari, de hamar elégett a benzin, és Massát nem hátráltatta a versenyzésben. Hasonló történt Michael Schumacherrel a 2003-as Osztrák Nagydíjon, a német szintén nyert
21. kör: A Honda ismét pont nélkül maradt, ráadásul Jenson Button az első szervizelés után összeütközött Rubens Barrichellóval. A koccanás miatt Button első légterelője leszakadt, a vezetőszárny cseréje után a Honda alig tudott elindulni a boxból. „Véletlenül ráfutottam a kerékvetőre, amely nekidobta az autót Rubensének” – mondta Jenson Button
24. kör Nick Heidfeld az ötödik helyen haladt, de első kerékcseréjénél a szerelők annyira lassan dolgoztak a jobb első keréknél, hogy a német előbb elindult, minthogy felkerült volna a csavar a kerékre. „Ennek nem szabad megtörténnie valamirevaló F1-es csapatnál” – mondta a később váltóhiba miatt kieső Heidfeld
58. kör: A Renault-nál tönkrement az üzemanyagtömlő, ezért egyik pilóta sem kapott annyi üzemanyagot egy kiállás alatt, amennyi elég lett volna a tervezett táv teljesítéséhez. Emiatt Heikki Kovalainen és Giancarlo Fisichella is háromszor szervizelt, az olasz hat körrel a vége előtt áll ki; nyolcadik helyét és az egy pontot Szato Takuma örökölte meg