Az NSO ajánlja:
Ausztrál Nagydíj
Futamról futamra, 2005
Formula-1-lexikon
Formula-1 adatbank
A 2004-es vb végeredménye
Futamról futamra, 2004
Edzéspárbaj
Technikai sportok lexikon
Bár a Renault tűnik az első számú favoritnak az idénynyitó Ausztrál Nagydíj megnyerésére, a Ferrari és a McLaren egyaránt úgy készül, hogy sikerrel veszi az első akadályt Melbourne-ben. A világbajnoki címvédő Michael Schumacher a tesztelések során nem tűnt elég erősnek ahhoz, hogy az új idény elején is uralja a mezőnyt, ennek ellenére a német bízik a korai sikerekben.

Michael Schumacher biztos benne, hogy csapata jól döntött, amikor a tavalyi autó módosított változatával kezdte meg a téli felkészülést, és azt indítja az elsô versenyeken is

Michael Schumacher biztos benne, hogy csapata jól döntött, amikor a tavalyi autó módosított változatával kezdte meg a téli felkészülést, és azt indítja az elsô versenyeken is
Már aszfalton a Ferrari új gépe
Schumacheréknek persze lehet, hogy így is kapkodniuk kell majd, hiszen ha valósnak bizonyulnak a teszten látott erőviszonyok, és nem lesz elég versenyképes az F2004M, az új autót nem az ötödik, hanem már a harmadik versenyen, Bahreinben bevetik. Az F2005-öst egyébként egy nap késéssel, tegnap próbálta ki először Mugellóban a tesztpilóta, Luca Badoer. A hótakarítás után is fagyos aszfalton délelőtt húsz kört tett meg az olasz, aki csütörtökig tesztel az olasz ringen.
Közben a Ferrari partnerei igyekeznek felmérni az erőviszonyokat. A Shell próbálja előnyhöz juttatni a világbajnokot azáltal, hogy mindenkinél finomabb kenőanyagokat használ, megóvandó a motorokat a károsodástól. Erre azért van különösen nagy szükség az idén, mert a hajtóműveknek már két versenyhétvégét kell kibírniuk. A Shell és a Ferrari állítólag már tavaly eljutott a kellő szintre, a Scuderia motorja már az ősszel kibírt volna két versenyt.
A Bridgestone közel sem enynyire bizakodó, a gumigyár képviselői szerint az idén többször is visszatér az a probléma, amely a 2003-as Magyar Nagydíjon adódott a Michelin gumijaival. Akkor a francia abroncsok a verseny alatt annyira elkoptak, hogy az aszfalttal érintkező felületük meghaladta a megengedett 27 centiméteres határt.
Szavazás
Szavazás
Szavazás
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







