Továbbra is él Walter Leitgeb 2001-ben felállított pécsi pályacsúcsa, viszont alig egy másodperc hiányzott ahhoz, hogy Szász László megdöntse azt. Vasárnapra kisütött a nap a mecseki hegyi pálya környékén, így mindenki jelentősen felgyorsult. S hogy miért nem dőlt meg a pályacsúcs? Valószínűleg azért, mert szombaton az eső miatt vajmi kevés lehetőség volt az autók ideális beállítására. De Szász nem adja fel. A nagytúraautósok mezőnyében Pólya Miklós állhatott a dobogó felső fokára, ám nem lehetett tökéletesen elégedett, mivel fia, Ádám ripityára törte a BMW-t (az autó eleje megakadt a szalagkorlátban, amely átdobta). Persze nem az autó miatt fájt a feje a győztes apukának, hanem a fia fejfájása miatt, akit kivizsgálásra kórházba szállítottak, de hamarosan kiengedték. Érdekesség, hogy a dobogó második fokára a nagy öreg, Klink János állhatott, akinek a tudása mit sem kopott az utóbbi egy-két évtizedben…A kistúraautósok között Ollé Sándor győzött a ralipályákon is megcsodált Ignisszel, az Astra-kupában Assenbrenner Tibor ünnepelhetett, míg a cliósoknál Wéber Gábort továbbra sem tudják letaszítani a trónról. Bár Makai György ezúttal három tizedmásodpercre (!) megközelítette a két felfutás (minden versenyen kétszer mennek fel a hegyre a versenyzők) alapján.42. nemzetközi autós hegyiverseny, Pécs
2. nap. Nagytúraautók: 1. Pólya Miklós (Rich Autósport, BMW 320i) 4:08.58, 2. Klink (Orion Motorsport, Ford Escort Cosworth) 4:14.20, 3. Zengő (Adrenalin Racing, Seat Leon Cupra) 4:14.39
Kistúraautók: 1. Ollé Sándor (Minor Motorsport, Suzuki Ignis) 4:22.47, 2. Kincses (Kincses Turbó Team, Mazda Rx7) 4:25.13, 3. Németh (Ventile , Citroen) 4:28.71
Formulaautók: 1. Szász László (Szász Racing, 3:36.84, 2. Balatincz (Patkó AMSE, Opel Lotus) 3:54.30, 3. Pödör (Patkó AMSE, Formula–Renault) 3:55.54
Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Assenbrenner Tibor (G-Car Racing) 4:53.83, 2. Farkas (Főnix Motorsport) 4:58.07, 3. Borbély (Szélesi Motorsport) 4:58.11
Shell V-Power Racing Renault Clio-kupa: 1. Wéber Gábor (Zengő Motorsport) 4:36.34, 2. Makai (Zengő Motorsport) 4:36.68, 3. Czollner (Zengő Motorsport) 4:38.53