Bahrein mindenkinek tetszett

Izsányi SzabolcsIzsányi Szabolcs
Vágólapra másolva!
2004.04.06. 20:50
Címkék
A Formula1 szereplői a hét végi futam után egyöntetűen állították, hogy a sivatag közepén megépített szahíri pálya mindenféle elvárásnak megfelelt. A Szaúd-Arábia és Katar között fekvő apró szigetország 80 millió fontból megépített ringje ráadásul sokkal modernebb, mint az F1 egyes európai helyszínei, és ez figyelmeztető is lehet a klasszikus vendéglátók számára.
Alonso és a többi pilóta nagyon várja, hogy visszatérjen a meseszép bahreini pályára
Alonso és a többi pilóta nagyon várja, hogy visszatérjen a meseszép bahreini pályára
Alonso és a többi pilóta nagyon várja, hogy visszatérjen a meseszép bahreini pályára
Alonso és a többi pilóta nagyon várja, hogy visszatérjen a meseszép bahreini pályára
Alonso és a többi pilóta nagyon várja, hogy visszatérjen a meseszép bahreini pályára
Alonso és a többi pilóta nagyon várja, hogy visszatérjen a meseszép bahreini pályára
A pálya ultramodern épületei a jövőt idézik, az aszfaltcsík vonalvezetése pedig minden pilóta számára óriási kihívást jelentett, ráadásul több olyan pont is van a ringen, ahol lehetőség nyílik az előzésre. Michael Schumachernek vasárnap senkit sem kellett előzgetnie, könnyedén nyert, és az egész hétvégén mondogatta, mennyire tetszik neki az új helyszín. "Talán mindenki tudja, hogy imádom a belgiumi Spa-Francorchamps-t, a kedvenc Formula–1-es pályámat. Ám Bahrein nem sokkal marad el mögötte, itt mindent megkaptunk abból, ami a többi pályán hiányzott" – nyilatkozta Schumi.
Az F1 csapatainak többsége brit, így az istállóvezetők nem tudták megállni, hogy a szahíri ringet összehasonlítsák a Brit GP-nek otthont adó silverstone-i pályával. "Ez a hétvége talán mindenkit rádöbbentett arra, hogy Silverstone-nal óriási gondok vannak. Mindig is imádtam a mi pályánkat, de az itt töltött napok után el kell gondolkodnunk a jövőjén" – véli Sir Frank Williams. "Silverstone-nak nagyon rá kell kapcsolnia, mert különben Formula–1-es verseny nélkül marad. Egymás után épülnek az új pályák, amelyek mindegyike kínál valami különlegeset" – tette hozzá Eddie Jordan. "A nem európai helyszínek egyre magasabbra emelik a lécet, így az öreg kontinens előbb-utóbb teljesen visszaszorul" – fogalmazott dr. Mario Theissen, a BMW sportigazgatója.
Silverstone-t évek óta támadja Bernie Ecclestone, akinek nem tetszenek az 1950-ben az első F1-es viadalnak otthont adó versenypálya elavult épületei. A második világháborúban repülőtérként üzemelő silverstone-i komplexumot 40 millió fontból újítják fel az idén, de Ecclestone-t ez sem győzi meg. "Sohasem fognak olyant építeni, mint amit Szahírban láttunk. Annál azonban jobb dolgokra is költhetnék ezt a rengeteg pénzt, mint amit most terveznek Silverstone-ban" – bökött oda honfitársainak Ecclestone.

Az NSO ajánlja:



Mindent a Bahreini Nagydíjról

A vb állása
Formula&
Futamról futamra, 2004
Edzéspárbaj

Egyéni világbajnokok

---- V ---- N
Legfrissebb hírek

Kl: megvan, mikor rendezik a Paks, az ETO és a Puskás Akadémia selejtezőit

Európa-konferencialiga
1 perce

Tóth Anna ezüstérmes az U23-as Európa-bajnokságon

Atlétika
5 perce

Mezkülönlegesség az angol negyedosztályból

Minden más foci
14 perce

Udvardy Panna nem jutott elődöntőbe a jászvásári tenisztornán

Tenisz
37 perce

Triatlon: szombaton kezdődik az U23-as és junior Európa-bajnokság

Utánpótlássport
1 órája

Bölöni László, Détári Lajos, Golovin Vlagyimir, Berkesi Judit és Csisztu Zsuzsa is a Tusványoson

Egyéb egyéni
1 órája

Elhalasztotta a Camp Nouba való visszatérést a Barcelona – hivatalos

Spanyol labdarúgás
1 órája

Bognár Erika megnyerte a Polyák Imre–Varga János-emlékversenyt!

Birkózás
1 órája
Ezek is érdekelhetik