Hernádi dobogóra állt

Vágólapra másolva!
2003.08.18. 21:07
Címkék
GYORSASÁGI AUTÓ. Remek versenyzéssel a harmadik helyet szerezte meg Hernádi László a gyorsasági autós hegyi Európa-bajnokság tizedik futamán, a svájci Saint-Ursanne-ban. A BMW M3-assal autózó tatabányai pilóta teljesítményével az összetettben őrzi nyolcadik helyét.Gyorsasági autós hegyi Eb, 10. futam, Saint Ursanne
Az élcsoport: 1. Senkyr (cseh, BMW M3), 2. Kois (szlovák, Ford Escort Cosworth), 3. Hernádi László (magyar, BMW M3)

Bodor negyedik helye

MOTORCSÓNAK. A negyedik helyen végzett Bodor Péter a Formula–500-as motorcsónak-világbajnokság svédországi viadalán. A verseny szerencsétlenül kezdődött a számára, az első futamban ugyanis eltörött a hajójának propellerje. A folytatásban azonban magára talált ő is és a csapat is, ennek eredményeként a következő két futamon egyaránt harmadik lett.

Szabó a legjobb tízben

GYORSASÁGI MOTOR. Izgalmasra sikeredett a világ első számú márkakupájának, a BMW Boxer-kupának a hét végi futama, amelyen Szabó Attila a 10. helyen végzett. Méghozzá úgy, hogy maga mögé utasította a szuperbike-vb-futamgyőztes Andreas Meklaut, az egykori 500-as menő spanyol Frenando Cristobalt, valamint az egykori német prosuperbike-csillagot, Markus Barthot is.

Cseh Nagydíj, a BMW Boxer-kupa 9. (utolsó) futama, Brno
13 kör, 70.239 km: 1. Hinterreiter (osztrák) 29:38.267, 2. Giabbani (francia) 0.091 mp h., 3. Panichi (olasz) 0.158 mp h., …10. Szabó Attila (magyar) 14.331 mp h. A végeredmény: 1. Hofmann (svájci) 147 pont, 2. Legrelle (belga) 140, 3. Panichi 136, …22. Szabó Attila 10

Csak egyszer hibázhatnak

SALAKMOTOR. Augusztus 20-án immár a 29. alkalommal rendezik meg a Debrecen Nagydíjat. A virágkarneváli forgatag legjelentősebb sporteseményének szerdán 16 órától a szokásos helyszín, a Gázvezeték utcai salakstadion ad otthont. Az idei viadalon a 18 salakszóró az úgynevezett kieséses szisztéma szerint küzd meg a trófeáért. A lebonyolítási rend szerint annak a pilótának, aki két egymást követő futamában a két utolsó hely valamelyikén végez, véget ér a küzdelem. Így a vaspapucsosok legfeljebb egyszer hibázhatnak büntetés nélkül. A külföldi résztvevőket Csehországból, Ukrajnából, Ausztriából, Szlovéniából és Lengyelországból "toborozták”, akik valószínűleg megnehezítik majd a Magosi Norbert, Tihanyi Sándor, Szatmári László hazai trió dolgát – jelentette tudósítónk, Boros Norbert.

Spencer, az agresszor

NASCAR. Habár Ryan Newman remek taktikával idei ötödik győzelmét aratta a brooklyni viadalon, nem miatta marad emlékezetes a hét végi verseny, hanem Jimmy Spencer és Kurt Busch balhéja miatt. A két pilóta már április óta utálja egymást, olyan "messzire” azonban egyikük sem ment még el, mint most: miután leintették a futamot, Spencer egyszerűen belehajtott Busch kocsijába, kiszállt a sajátjából, majd orrba vágta az autójában ülő vetélytársát.

Michigan 400, a Winston-kupa 23. versenye, Brooklyn
200 kör: 1. Ryan Newman (Dodge) 3:08:31 (átlag: 204.842 km/ó), 2. Harvick (Chevrolet) 1.652 mp hátrány, 3. Stewart (Chevrolet) azonos körben, 4. Biffle (Ford) a. k., 5. Park (Chevrolet) a. k., 6. R. Gordon (Chevrolet) a. k.
A versenyen legtöbbet vezetett: Jimmie Johnson (Chevrolet, 50 kör). A pontverseny élcsoportja: 1. Matt Kenseth (Ford) 3432 pont, 2. Earnhardt Jr. (Chevrolet) 3103, 3. J. Gordon (Chevrolet) 2971, 4. Harvick 2953, 5. Waltrip (Chevrolet) 2923, 6. Johnson 2908. Következik: Sharpie 500, Bristol Motor Speedway, Bristol, augusztus 23.

Indycar
Belterra Casino Indy 300, az IndyCar-sorozat 12. futama, Kentucky


200 kör: 1. Sam Hornish Jr. (amerikai, Dallara-Chevrolet) 1:29:44.6120, 2. Dixon (új-zélandi, G Force-Toyota) 1.1712 mp h., 3. Herta (amerikai, Dallara-Honda) 14.9803 mp h., 4. Unser Jr. (amerikai, Dallara-Toyota) 1 kör h., 5. Castro-Neves (brazil, Dallara-Toyota) 1 k h., 6. Kanaan (brazil, Dallara-Honda) 1 k h.
A pontverseny élcsoportja: 1. Kanaan 385 pont, 2. Castro-Neves 377, 3. Dixon 373, 4. De Ferran (brazil, Dallara-Toyota) 372, 5. Hornish Jr. 308, 6. Unser Jr. 291
Következik (augusztus 24.): Nazareth
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik