Spanyol Nagydíj, a szuperbike-vb 1. futama, Valencia
1. verseny (23 kör, 92.155 km): 1. Hodgson (brit, Ducati 999) 36:56.205, 2. Xaus (spanyol, Ducati 999) 4.700 mp h., 3. Walker (brit, Ducati 998) 12.377 mp h., 4. Toseland (brit, Ducati 998) 12.682 mp h., 5. Laconi (francia, Ducati 998) 24.068 mp h., 6. Martin (ausztrál, Ducati) 27.006 mp h. 2. verseny (23 kör): 1. Hodgson 36:46.191, 2. Xaus 2.619 mp h., 3. Toseland 13.468 mp h., 4. Walker 23.426 mp h., 5. Martin 36.539 mp h., 6. Lavilla (spanyol, Suzuki) 38.594 mp h.
A vb állása: 1. Hodgson 50 pont, 2. Xaus 40, 3. Toseland és Walker 29-29, 5. Martin 21, 6. Lavilla 19
Következik (március 30.): Ausztrál Nagydíj
Spanyol Nagydíj, a szuperbike-vb 1. futama, Valencia
1. verseny (23 kör, 92.155 km): 1. Hodgson (brit, Ducati 999) 36:56.205, 2. Xaus (spanyol, Ducati 999) 4.700 mp h., 3. Walker (brit, Ducati 998) 12.377 mp h., 4. Toseland (brit, Ducati 998) 12.682 mp h., 5. Laconi (francia, Ducati 998) 24.068 mp h., 6. Martin (ausztrál, Ducati) 27.006 mp h. 2. verseny (23 kör): 1. Hodgson 36:46.191, 2. Xaus 2.619 mp h., 3. Toseland 13.468 mp h., 4. Walker 23.426 mp h., 5. Martin 36.539 mp h., 6. Lavilla (spanyol, Suzuki) 38.594 mp h.
A vb állása: 1. Hodgson 50 pont, 2. Xaus 40, 3. Toseland és Walker 29-29, 5. Martin 21, 6. Lavilla 19
Következik (március 30.): Ausztrál Nagydíj
A szombati edzések után egy kicsit elbizonytalanodtak azok, akik szerint a gyári ducatisok verhetetlenek lesznek az idén. A négyszeres világbajnok Carl Fo-garty csapatában versenyző, szintén világelső Troy Corser ugyanis az idén debütáló Foggy FP1-el a második időmérőn a harmadik lett, a szuperpole-on pedig az első rajtsorba verekedte magát. A vasárnapi két viadalon azonban Corsernek esélye sem volt a győzelemre – taroltak ugyanis a ducatisok. A legjobb tíz között az első megméretésen kilenc, a másodikon nyolc ducatis volt. De ami a legfontosabb: a bolognai márka vezérpilótája, Neil Hodgson kettős győzelmet aratott, ráadásul az összes érem ducatisé lett.
Az első versenyen Hodgson rosszul rajtolt, így a negyedik helyről kellett felküzdenie magát. A 29 éves motoros az ötödik körben állt az élre, és attól kezdve vezetett. A második viadalon viszont már a rajtnál kirobbant, és rajt–cél diadalnak örülhetett.