Csepel sprint regatta, Csepel
Nyolcasok: 1. Vegyes csapat I (Gál Balázs, Radnai Attila, Balogh Zsolt – FEC, Rell Péter – MTK, Bánkai Zita – Danubius NHE, Elek Adrián, Keller Péter, Szônyi László – Csepel EK, kormányos: Bokodi Ferenc – Csepel EK) 1:25.20, 2. Vegyes csapat II (Hakkel Tünde – MTK, Budaházi Marcell – FEC, Solti Gábor, Szulovszky István, Dávid Imre, Zorándy Mátyás, Végh Zoltán, Hajdú Zsuzsanna – Csepel EK, k: Zöld Viktor – Csepel EK) 1:25.80, 3. Vegyes csapat III (Egri Tibor – FEC, Márkus Péter – Külker EK, Bölcskei Andrea, Korolka Boglárka, Hargitai Viktor, Schneider Henrik, Petô Szabolcs, Viszkievisz András – Csepel EK, k: Kosik Róber – Csepel EK) 1:26.40
Csepel sprint regatta, Csepel
Nyolcasok: 1. Vegyes csapat I (Gál Balázs, Radnai Attila, Balogh Zsolt – FEC, Rell Péter – MTK, Bánkai Zita – Danubius NHE, Elek Adrián, Keller Péter, Szônyi László – Csepel EK, kormányos: Bokodi Ferenc – Csepel EK) 1:25.20, 2. Vegyes csapat II (Hakkel Tünde – MTK, Budaházi Marcell – FEC, Solti Gábor, Szulovszky István, Dávid Imre, Zorándy Mátyás, Végh Zoltán, Hajdú Zsuzsanna – Csepel EK, k: Zöld Viktor – Csepel EK) 1:25.80, 3. Vegyes csapat III (Egri Tibor – FEC, Márkus Péter – Külker EK, Bölcskei Andrea, Korolka Boglárka, Hargitai Viktor, Schneider Henrik, Petô Szabolcs, Viszkievisz András – Csepel EK, k: Kosik Róber – Csepel EK) 1:26.40
A csepeliek hagyományos nyolcasversenyével hivatalosan is véget ért az idei evezősszezon. A rajtra hét klub versenyzői gyűltek össze, akik közül a nevezést követően sorsolással alakult ki a 11 csapat. Mint Melis Antal, a viadal szervezője elmondta, igyekeztek úgy kialakítani a hajókat, hogy a nem és a kor tekintetében is nagyjából azonos legyen az összeállítás. Ezt követően az előfutamok győztesei húzhatták a döntőt, ahol végül a zömében a Csepel EK és a FEC színében induló együttes haladt át elsőként a célvonalon. Ez utóbbit egyébként sokáig úgy tűnt, hogy nehéz lesz megállapítani, mármint hogy melyik csapat is nyeri a viadalt, mivel reggel olyan köd fogadta a résztvevőket, amilyenre a viadal húszéves története során még nem volt példa. Ám a befutóra szerencsére felszállt a köd, megkönnyítve a bírák dolgát.