Michael Schumacher: – Nagyon büszke vagyok az eredményemre, csak csütörtökön hívták fel a figyelmem, hogy itt még sohasem indultam az első rajtkockából. Derűlátó voltam az edzés előtt, hiszen nagyon jók a kocsi beállításai, és a délelőtti tréningeken csak egy készlet gumit használtam el. Az edzés végén elszámoltuk magunkat, ezért későn mentem ki, de szerencsére senki sem előzött meg. Ami a pályára festett hirdetést illeti, a többi pilótával együtt megkértük a rendezőket, hogy szedjék le azt. Itt nagy az esélye az esőnek, és a monacói útfestéseken már szinte mindannyian tapasztaltuk, mennyire csúszós a festék, ha vizes. Spa a kedvenc pályám, sokat jelent számomra ez a viadal, amely mindig fontos a pályafutásom szempontjából.
Kimi Räikkönen: – Örülök, hogy pályafutásom során először az első rajtsorba kerültem, de úgy érzem, több volt bennem. Az utolsó próbálkozásom jó lett volna, de homok került a pályára, megcsúsztam, és elszállt a kísérletem. A második próba elején az Eau Rouge-ban hatalmas füstfelhőn kellett átmennem, de láttam Panis olajfoltját, úgyhogy ki tudtam kerülni anélkül, hogy sok időt vesztettem volna. Remek a kocsim, nagyon várom a versenyt.
Rubens Barrichello: – Délelőtt nem sikerült beállítani az autót, az egyensúlya kifejezetten rossz volt, ugyanabban a kanyarban alulkormányozott és túlkormányozott volt az autó. Sikerült megjavítani az időmérésre, örülök, hogy a harmadik helyemnek köszönhetően a pálya tiszta oldaláról indulok. Az utolsó mért köröm elején három tizedet vesztettem egy másik autó miatt, és a végén is feltartottak. Michaelt nem tudtam volna legyőzni, de Kimit megelőzhettem volna.
Ralf Schumacher: – A hétvégénk eddig nem úgy sikerül, ahogy reméltük, nehezen találtuk meg a kocsi helyes egyensúlyi állapotát, és gondunk volt a gumik felmelegítésével is. Ennek ellenére elégedett vagyok az időméréssel, igaz, a Ferrarik mellett a McLaren-Mercedesek ellen is nehéz lesz versenyezni.
Juan Pablo Montoya: – Nem erre számítottam, a kocsi egyensúlyát nem sikerült beállítanunk, hiába próbálkoztunk, nem úgy sikerültek a változtatásaink, ahogyan kellett volna. A harmadik mért körömben feltartott Räikkönen, ott vesztettem némi időt. Az Ausztrál Nagydíj óta nem voltam a harmadik rajtsorban, de még mindig szeretem ezt a pályát, és remélem, a verseny után elégedettebb leszek.
David Coulthard: –Én már a versenyre gondolok, ezért más gumit választottam, mint Kimi, és nem lepett meg az edzés végeredménye. A legtöbb időt a pálya középső szakaszán vesztettem, ennek okát még megvizsgáljuk. A versenyen sokkal jobb leszek.
Eddie Irvine: – Volt egy olyan érzésem az edzés előtt, hogy elismerésre méltó eredményt fogunk elérni. Semmi problémám nem volt és egyetlen körömben sem tartottak fel. A verseny jónak ígérkezik, ám mint mindig, az időjárásnak ezúttal is nagy szerepe lesz. Eddig nem ment valami jól a csapatnak, ám most az idény legjobb rajtpozícióját szereztük meg, úgyhogy akár a pontszerzésre is lehet esélyünk.
Giancarlo Fisichella: – Nagyon csalódott vagyok. Nehéz edzés volt és mi sajnos nem voltunk versenyképesek. Talán fél másodpercet javíthattam volna, ám a második próbálkozásomkor megállt az autóm. A tartalék kocsi sohasem olyan, mint a versenyautó, ennek ellenére az utolsó körömben viszonylag jó eredményt értem el. Tavaly borzalmas versenyem volt itt, de még nem adtam fel a reményt, hogy a tizennegyedik rajthelyem ellenére pontszerző legyek.
Olivier Panis: –Mit mondhatnék? Két nap alatt a második motorom mondott csütörtököt, ami miatt kárba veszett az összes elvégzett munkánk. Pedig olyan jól beállítottuk az autót délelőtt, hogy az első tízbe vártam magam. A tartalékautó Jacques-ra volt beállítva, úgyhogy az is időbe telt, mire nekem megfelelőre változtattuk. Ennek ellenére köszönettel tartozom a tartalékautó személyzetének a gyors munkáért. Ha lassabban dolgoznak, mindössze három kört tehettem volna meg az időmérésen.