F1: Nagy előrelépést teszünk a következő négy versenyen – Wolff

A Mercedes a spanyolországi kettős dobogó után múlt hétvégén Kanadában is képviseltette magát a pódiumon. Noha Lewis Hamilton ezúttal nem a középső, hanem az első fokra állhatott fel, a W14-es teljesítménye így is bizakodásra adott okot, hiszen 24 másodperc helyett bő 14 volt a lemaradása a mindkét alkalommal győzedelmeskedő Max Verstappen mögött a célvonalnál, ráadásul egy olyan pályán, amely kevésbé feküdt a továbbfejlesztett autónak.
| JÚNIUS 16., PÉNTEK | |||||
| 1. szabadedzés: 1. Bottas 1:18.728 | |||||
| 2. szabadedzés: 1. Hamilton 1:13.718 | |||||
| JÚNIUS 17., SZOMBAT | |||||
| 3. szabadedzés: 1. Verstappen 1:23.106 | |||||
| Időmérő: 1. Verstappen 1:25.858 | |||||
| JÚNIUS 18., VASÁRNAP | |||||
| A verseny: 1. Verstappen, 2. Alonso, 3. Hamilton | |||||
| A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | |||||
| Július 2., 15.00 | Osztrák Nagydíj, Spielberg | ||||
| Július 9., 16.00 | Brit Nagydíj, Silverstone | ||||
| Július 23., 15.00 | Magyar Nagydíj, Mogyoród | ||||
„Figyelembe véve, hogy a kocsi jobban viselkedik a magasabb tempójú kanyarokban, nem számítottunk ilyen teljesítményre Kanadában. Biztató, hogy nem vagyunk olyan messze – kezdte a csapatfőnök, Toto Wolff, aki azért kiemelte, valójában nagyobb lehet a Red Bull előnye, mint látszik, hiszen Verstappennek nem kell túlzottan nyomnia az élen. – A különbség még mindig túl nagy ahhoz, hogy arról beszélhessünk, nyomást helyeztünk Maxra. Nem tudom, pontosan mekkora volt az előnyük a versenyen. Két tized, vagy valami ilyesmi? Még így is túl messze voltunk.”
Az „ezüstnyilak" Monacóban vetették be az első jelentős fejlesztési csomagjukat, de újabb frissítésekkel készülnek még a nyári gyárleállás előtt. Az osztrák szerint komoly teljesítménynövekedés várható a következő hetekben. „Egy nagyobb fejlesztési csomagot viszünk Silverstone-ba, majd egy újabbat még a gyárleállás előtt. Egyszerűen arról van szó, hogy egyre gyorsabban tanulunk, amióta változtattunk a koncepciónkon. Komoly előrelépéseket fogunk tenni a következő négy versenyen.”
„Már jobban megértjük a szimulációkat, és megegyezik azzal, amit a pályán látunk. Ez az elmúlt másfél évben problémát jelentett. Jelentős teljesítménynövekedést látunk a szélcsatornában. Jobban értjük, mi kell az autónak ahhoz, hogy gyors legyen, illetve, milyen beállításokat kell használnunk. Szóval összességében egyre nagyobb lépésekre vagyunk képesek, azt hiszem, jó úton haladunk.”

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

Bizonytalan Red Bull-jövő a „fantasztikus négyes” széthullása után

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról

F1: Lando a dicsőségért száguldott – nemzetközi sajtóvisszhang


