Egy évvel globális bemutatója után a Nissan LEAF továbbra is nagy pályát ír le eladási rekordjaival.
A LEAF jó hírnévre tett szert fejlett technológiáinak, hatékonyságának, praktikumának, kényelmének és vezetési dinamikájának köszönhetően.
A tisztán elektromos autó mind a magán és üzleti vásárlók körében sikert aratott. Az ügyfelek a nagyobb hatótávját, fejlett technológiáit, kedvező árát és energiatároló megoldásait is elismerték.
A LEAF osztatlan elismerésre tett szert Intelligens Kapcsolódást elősegítő technológiáinak és egyszerű kezelésének köszönhetően. Tölthető hagyományos háztartási hálózati aljzatról és a Nissan fali egységeiről, illetve a több mint 20 töltőpontot tartalmazó kiterjedt országos villámtöltőhálózat igénybevételével is.
Az új LEAF a Nissan Intelligens Mobilitás stratégiájának ikonja, és olyan vezetéstámogató technológiákat tartalmaz, mint a ProPILOT és ProPILOT Park, valamint az egyedülálló e-Pedál, amely egyetlen pedál használatával teszi lehetővé a gyorsítást, lassítást, vagy akár az autó teljes megállítását. A LEAF vásárlóinak háromnegyede választotta a ProPILOT rendszert, míg az e-Pedál az egyik legnépszerűbb funkciónak bizonyult azon ügyfelek között, akik már átvehették autójukat. Az új LEAF technológiái és innovációja átformálja vásárlói vezetési élményét.
2018-ban már több mint 362 Nissan LEAF-et választó ügyfélnek köszönhetően a modell 46%-os piacrésszel büszkélkedhet és 8 hónap alatt több mint megkétszerezte az eladásait az előző év azonos időszakát alapul véve.