„Eredetileg úgy terveztem, hogy ebben az évben legalább egy, esetleg két futamon is elindulok, ez azonban sajnos nem valósult meg. Az Eger-ralin és a mecseki IRC-viadalon indultam volna, de mindkettő elmaradt, így ezt az évet kihagyom – mondta az MTI-nek ifj. Tóth. – Támogatóim, így például a Peugeot Sport, nem láttak annyi lehetőséget a további futamokban, hogy érdemes legyen erre áldozni.″
„Eredetileg úgy terveztem, hogy ebben az évben legalább egy, esetleg két futamon is elindulok, ez azonban sajnos nem valósult meg. Az Eger-ralin és a mecseki IRC-viadalon indultam volna, de mindkettő elmaradt, így ezt az évet kihagyom – mondta az MTI-nek ifj. Tóth. – Támogatóim, így például a Peugeot Sport, nem láttak annyi lehetőséget a további futamokban, hogy érdemes legyen erre áldozni.″
A hétszeres ob-győztes pilóta elmondta, hogy a hazai bajnokság meglehetősen nehéz időszakon megy keresztül.
„Képtelenség előre tervezni. A versenyautóval kapcsolatos megállapodásokat már az esztendő elején rendezni kell, aztán mire kezdődne az adott viadal, lefújják – fogalmazott ifj. Tóth, aki 1995-ben egy Toyota Celica volánja mögött nyerte meg első bajnoki címét, öt éve pedig a hetediket, egyben eddigi utolsót egy Peugeot 206 WRC-vel. – Nagyon reménykedem abban, hogy rendeződik a helyzet, és jövőre már csak a versenyekre kell koncentrálni.″
A folytatást firtató kérdésre a 43 éves ifj. Tóth elmondta, nagyon várja a Peugeot új versenyautóját.
„A 208 R4-gyel szeretnék jövőre indulni, de egyelőre nem sokat tudok róla, talán az év vége felé lesznek tesztadatok. Azt sem tudom, milyen kategóriában indul majd, és lesz-e lehetőségem arra, hogy versenyezzek ezzel a géppel. Ha nem, akkor még az is felvetődhet, hogy befejezem″ – mondta Tóth, aki hozzátette, hogy ebben az esetben többet lehet majd a családjával, a kislányával és kedvenc időtöltésére, a vadászatra is marad ideje.