A Chevrolet Cruze három klasszispilótája nem hibázott a rajtnál, így maradtak az élen, előnyüket pedig körről-körre növelték, körülbelül egy-egy másodperccel, ami a riválisok lehetőségeit erősen behatárolta.
Michelisz, de különösen Wéber jól kapta el az indulást, ám a rövid célegyenes miatt az első kanyarnál a mezőny besűrűsödött, így előbbi új utakra indult, és levágta a kanyart. Ezért négy helyes hátrasorolást kapott, ami viszont nem zökkentette ki a ritmusából, és szépen előzgette meg riválisait. Egészen a verseny feléig, ugyanis a hatodik körben megérkezett a safety car – Darryl O'Young egyenesített ki egy kanyart, amivel nem kis zavart keltett mások kárára –, és három körön keresztül vezette a mezőnyt. Ez jól jött a két magyarnak, akik így könnyedén beérték az előttük haladókat, amire a versenytempó mellett kevés sanszuk volt.
A hajrához érve Michelisz előtt ketten kilökték egymást – Dudukalo és Bennani –, a szorosan rájuk tapadó magyar így korrigálni kényszerült – hogy ne hármas legyen a kiesés –, ezt kihasználva mögötte ketten megelőzték. Közülük Nasht visszaelőzte Michelisz, de Coronelt már nem sikerült. Közben Wéber kicsúszott a pályáról, és hiába jött vissza, maradt versenyben, amelyben végig keményen dolgozott, végül meg kellett elégedjen a 15. hellyel, miközben Michelisz a 9. helyen bejött pontszerzőnek.
1. VERSENY | ||||
1. | Robert Huff | brit | Chevrolet Cruze | 23:26.809 perc |
2. | Yvan Muller | francia | Chevrolet Cruze | +0.312 mp. |
3. | Alain Menu | svájci | Chevrolet Cruze | +0.739 |
… 9. |
Michelisz Norbert |
magyar |
BMW 320 | +8.419 |
… 15. |
Wéber Gábor |
magyar |
BMW 320 | +13.983 |