Dudukalo indulhatott az élről, de elrontotta a startját, így Coronell és D'Aste is megelőzte az egyenes végére. A két magyar pilóta sem taktikázott sokat, azonnal támadta az előtte álló riválist, méghozzá sikerrel, így rövid időn belül a 11., illetve a 16. helyen találták magukat.
Közben amint az várható volt, nyomultak, méghozzá igen erőteljesen a Chevrolet Cruze pilótái, akik az első futamon könnyedén utasították maguk mögé a mezőnyt, bár egymással nem meccseltek olyan nagyot. Közülük a francia Yvan Muller volt a legintenzívebb, aki a negyedik körben már az élre állt. Egy körrel később Huff volt közvetlen mögötte, és a svájci Alain Menut is csak egy pilóta választotta el. Utóbbi aztán addig feszítette a húrt, amíg a kavicságyba nem került, majd a szalagkorlát fogta meg, és így a verseny feladására kényszerült.
Miután sorra potyogtak ki a pilóták, a magyar duó úgy is előrébb tudott lépni, hogy nem előzött. Az utolsó kör tartogatta a meglepetést: az élen álló Muller törmelékre hajtva kicsúszott, Huff került az élre, de lendületéből ő is sokat veszített. Coronell vesztére nagyon közel került hozzá, nem tudta kihasználni a váratlan lehetőséget, nem úgy D'Aste, aki gyorsan reagált. Új ívet vett, kielőzött, és pályafutása első sikerét aratta. A kicsúszott Muller végül a nyolcadik helyen ért célba, Michelisz viszont ötödiknek érkezett be, és bár Wébernek is volt esélye a pontszerzésre, végül a 12. helyen zárt.
2. VERSENY | ||||
1. | Stefano D'Aste | olasz | BMW 320 | 17:58.529 perc |
2. | Robert Huff | brit | Chevrolet Cruze | +0.377 mp. |
3. | Tom Coronell | holland | BMW 320 | +0.494 |
… 5. |
Michelisz Norbert |
magyar |
BMW 320 | +4.929 |
… 12. |
Wéber Gábor |
magyar |
BMW 320 | +15.659 |