Nyitva a francia szupermarket – Moncz Attila publicisztikája
ALAPVONAL. Az Európa első számú tehetséggyárából kikerülők elsősorban a fizikai és atletikus képességek miatt szívesen látott vendégek a Premier League-ben.
Tömegszerencsére várva – Ballai Attila publicisztikája
ALAPVONAL. Megvédte őt és társait az olimpiai békeszerződés. Manapság ilyesmit persze képtelenség kötni, mert akik miatt kellene, akik megszegnék, azok láthatatlanok.
ALAPVONAL. A profi atléták között már csak elvétve akad, aki ne futócipőben versenyezne. Az utóbbi évtizedben egyenesen e csoda lábbelik forradalmáról beszélhetünk. A világmárkák éles versenyt vívnak azért, hogy az ő terméküket viseljék a sportág klasszisai.
Százéves párizsi emlékeink – Berta Mihály publicisztikája
ALAPVONAL. De ha múlt, otthon és hazatérés, akkor kellenének valamiféle konkrét emlékek is. Kapaszkodók és fogódzók, amelyek komfortossá, de főként ismerőssé teszik a párizsi közeget 2024-ben is.
Na, azok nem látszanak egyelőre sehol.
ALAPVONAL.Az elsősorban a csapatsportokban honos nézet – amely szerint a legjobb edzés a mérkőzés – az atlétikában is egyre inkább érvényessé válik, a javulás pedig nemcsak a topversenyzők esetében érzékelhető, a mezőny általános nívója is sohasem látott magasságokba emelkedett. Mindezek alapján elképesztő színvonalú küzdelmek várhatók a párizsi olimpián.
Egységek és kétségek – Ballai Attila publicisztikája
ALAPVONAL. Azóta többször belém villant a vészmadárkodása, és kelletlenül állapítottam meg, hogy – emberemlékezet óta először – holtbiztos aranyesélyünk valóban nincs.
A nap nem tolódik – Malonyai Péter publicisztikája
ALAPVONAL. Ezzel együtt azt senki sem mondta, hogy az új stílussal a rossz csapat is megverheti a legjobbakat. A célfutballhoz bizony nagyon jó labdarúgók kellenek – ez a végszó. A cikkíró nem sejtette, nemhogy a nagyon jó, hanem még a legjobb játékosok is kevesek lesznek majd egy évszázad múlva ahhoz, hogy jó meccseket lássunk.
ALAPVONAL. Remélhetőleg a sport felejthetetlen ünnepnapjait éljük át a francia fővárosban. Magam mint gyógyíthatatlan, ráadásul nem is képzelt »beteg«, már bizseregve várom. Nagyon bízom a magyarok jó szereplésében, de nem zárható ki, hogy ismét lesznek letört, kisemmizett veszteseink is. Nekik üzenem, legalább egy tisztelőjük akkor is akad majd.
ALAPVONAL. Rodri büszkélkedhet klub- és válogatott sikerekkel, egyéni elismerésekkel és párját ritkító statisztikákkal is, miközben nemcsak néhány mérkőzés erejéig nyújtott világklasszis teljesítményt, hanem több mint 60 meccsen és 5000 játékpercen át.
Az angol futball Mózese – Moncz Attila publicisztikája
ALAPVONAL. Semmiképpen sem jelenteném ki, hogy Angliának »jár« most már egy nagy torna aranyérme. Southgate növekedési pályára állította a válogatottat, de 2016-tól napjainkig nem lehet annyit dolgozni, hogy azzal eltüntessük az előző ötven év összes hiányosságát.
Eb és olimpia között – Deák Zsigmond publicisztikája
ALAPVONAL. Bizonyosak lehetünk benne, hogy az újabb monstre sportesemény, a párizsi olimpia kapcsán is túltengenek majd az érzelmek, s figyelni kell a kommunikációra.
ALAPVONAL. Mindenütt sok a gyerek, akik így nem csupán a játék szeretetét, de a körülötte lévő miliőt is úgy szívják magukba, hogy azt idővel ők is képesek lesznek továbbadni. Az pedig senkit sem érdekel, ha nincs jegye a meccsre, az Oranje Parade bőven kárpótol mindenkit.
Már kong a vészharang – Bobory Balázs publicisztikája
ALAPVONAL. Hiszen elvileg a futball még mindig a szurkolókért van, akik a belépőjegy megvásárlásával, az ajándéktárgyak beszerzésével, a sportcsatornák előfizetésével, a reklámok megnézésével fenntartják ezt a cirkuszt, amely most hiába percre pontos, profi és csillogó, tényleg kicsit unalmasnak tetszik.